رئیس پارک علم و فناوری اردبیل از فعالیت ۴۲ شرکت دانش بنیان در استان خبر داد و گفت: بزودی ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار در اختیار شرکت های دانش بنیان استان قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۴۹۳۶۵۴
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۳

۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار بین شرکت‌های دانش‌بنیان توزیع می‌شودعباس پوررئیس پارک علم و فناوری استان در گفتگو با خبرگزاری بسیج از اردبیل، به تشریح وضعیت شرکت های دانش بنیان در اردبیل پرداخت و گفت: هم اکنون۴۲ شرکت دانش بنیان در استان وجود دارد که در حوزه های مختلف به ویژه حوزه برق و الکترونیک مشغول فعالیت هستند.

وی غیرقابل کپی برداری بودن تولیدات و مرتبط بودن محصولات با نیازهای جامعه را از ویژگی‌های بارز شرکت های دانش بنیان استان اردبیل عنوان کرد و گفت:  منابع انسانی ماهر از الزامات فعالیت  شرکت های دانش بنیان است.

 رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل از معرفی ۹۳ شرکت مستعد دانش بنیان به معاونت علمی ریاست جمهوری جهت اخذ مجوز دانش بنیان خبر داد و گفت:در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر افزایش شرکت ‌های دانش بنیان، در نظر داریم ۹۳ شرکت را برای بررسی وضعیت، در اسفندماه به معاونت علمی رئیس جمهوری معرفی کنیم تا در صورت موافقت به شمار شرکت های دانش بنیان استان اردبیل افزوده شود.

وی به منابع مالی و حمایتی از شرکت های دانش بنیان نیز اشاره کرد و گفت: ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار برای شرکت‌ های دانش بنیان استان اردبیل منظور شده بود که در هفته‌ های اخیر ۲۵۰ میلیارد ریال آن تامین شده و به زودی در اختیار شرکت ها قرار خواهد گرفت

ارسال نظرات