خبرهای داغ:
در هیات قائم پایگاه حنانه بررسی شد؛
هیئت حضرت قائم( عج) پایگاه حنانه ویژه دختران یازده تا شانزده سال به مناسبت جشن مبعث حضرت رسول اکرم(ص) برگزار و طی آن نسبت به تفاوت ارزش های والای زن در اسلام با آزادی های فریبکارانه غرب اشاره شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۶۶۳
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۹

فریبکارانه بودن شعار آزادی زن در غرب

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم ، خانم اسماعیلی طی سخنانی در این مراسم، با تاکید بر جلوه ها و مصادیق شعارهای پوشالی و فریبکارانه غرب در خصوص زنان، تصریح کرد: ادعای برابری و آزادی در غرب دروغ است.

وی خاطرنشان کرد ، یکی از موضوعاتی که در حال حاضر غرب به بهانه آن حیا و عفت را از نوجوانان و جوانان می‌زداید همین آزادی حجاب و بی بندوباری است در حالی که حجاب ارزش گذاری برای یک زن تلقی می شود و باعث عزت او در جامعه است.

این مربی تربیتی احکام اسلام را بر مبنای عدالت دانست و عدالت را قرار گرفتن هر چیز در جای خود معنا کرد و گفت: اینکه زن و مرد هر دو یک وظیفه و مسولیت را داشته باشند دور از عقل و عدالت است چون زن و مرد از جنبه های مختلف روحی و جسمی متفاوت بوده و بر همین اساس خداوند متعال احکام و وظایف مختلفی بر عهده آنها نهاده که هر کدام بر مبنای عدالت است و هیچگاه تساوی به معنی عدالت نخواهد بود.

غفاری فهم و آشنایی درست به احکام به خصوص در خصوص زنان را مانع مهمی در سوء استفاده دشمنان از زنان با شعارهای پوشالی یاد کرد و گفت: زنان در تربیت نسل آینده و آینده روشن ودرخشان برای کشور نقش بسیار مهمی دارند.

انتهای پیام / غفوری

ارسال نظرات