ساری-سردار برسلانی به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه شان و مقام و منزلت زن بسیار بالاست، گفت: دشمنان زیست عفیفانه خانواده ایرانی را نشانه گرفتند.
کد خبر: ۹۴۹۳۷۶۹
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۸

سردار برسلانی

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار احمد برسلانی جانشین فرمانده سپاه کربلا عصر امروز در  همایش خانوادگی کارکنان وظیفه سپاه کربلا که با حضور همسران و خانواده‌های سربازان متاهل ستاد سپاه استان برگزار شد، با اشاره به وصیت نامه حاج قاسم که سفارش کرد برسر مزارش بنویسند من یک سرباز هستم، گفت: رمز هدایت بشریت اخلاق نیکو است.

سردار برسلانی با بیان اینکه دشنام سلاح افراد حقیر و پست است، افزود: سخنان زیبا و خوش اخلاقی  ویژگی افراد ولایتمدار است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به اینکه سربازان متاهل با ازاواج در دوران خدمت سربازی، دین خود را کامل کردند، اضافه کرد: باید سربازان عزیز شکر گزار نعمت متاهلی باشند.

سردار برسلانی با بیان اینکه متاهلی باعث زیست عفیفانه می شود، خاطرنشان کرد: در زیست عفیفانه بین زوجین، محبت، مودت، دوستی وسخنان زیبا جاری و ساری است.

سردار برسلانی

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه اساس و مبنای شکل گیری خانواده را در جهت رضای خدای متعال و کامل شدن دین ، عنوان کرد و گفت: رسیدن به کمال الهی مهم ترین هدف خلقت انسان است.

سردار برسلانی به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه شان و مقام و منزلت زن بسیار بالاست، اضافه کرد: دشمنان زیست عفیفانه خانواده ایرانی را نشانه گرفتند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه دشمن با نگاه شیطانی دم از زن میزند افزود:منافقین زن را یک ابزار برای رسیدن به اهداف شیطانی خود قلمداد می کنند اما در نگاه اسلام، زن نه تنها ابزار نیست بلکه از دامن زن مرد به معراح می رود.

سردار برسلانی به سست بودن بنیان خانواده در فرهنگ غرب  اشاره کرده و گفت: صداقت، مهربانی،اخلاص،خوش اخلاقی،ایثار،ایمان و محبت بین زوجین مهم ترین رمز زندگی موفق است.

سردار برسلانی

سردار برسلانی با اشاره به اینکه دشمنان با ابزار شیطانی مروج آزادی زن هستند در صورتی که در باطن آنان به دنبال له کردن شخصیت و مقام زن هستند، خاطرنشان کرد:شیطان در تلاش برای ازبین بردن ارزش‌های الهی است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا در ادامه سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب به مهارت آموزی سربازان هم اشاره کرد و گفت: مهارت آموزی سربازان، یکی از دستورات فرماندهی معظم کل قوا  است که پس از پایان خدمت به اشتغالزایی آنان کمک می کند.

سردار برسلانی به برنامه‌های آموزشی با محتوای تربیتی و فرهنگی سربازان هم اشاره کرد و گفت: امیرالمومنین علی (علیه السلام) فرمودند که سرباز زینب کشور و دژ مستحکم خلق است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه در عصر ولایت، خدمت به مردم افتخار است، اضافه کرد: این خدمت را به صورت کمی و کیفی باید گسترش داده شود.

سردار برسلانی در ادامه با بیان این مطلب که  کسری خدمت برای سربازان متاهلی که دارای فرزند هستند،لحاظ شد، افزود: کسری  خدمت برای سربازان ،توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به سربازان بوده است.

گفتنی است؛ در این همایش  از همسران سربازان متاهل سپاه استان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها