مسوول گروه جهادی امام رضا (ع) هشتبندی میناب گفت: گروه‌های جهادی این شهرستان برای خدمت به مردم این منطقه وبرگزاری برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان به میدان آمدند.
کد خبر: ۹۴۹۳۸۰۲
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱

ابراهیم سهرابی اظهارکرد: به مناسبت ایام پایانی سال و تقارن عید با رمضان، در نظر داریم در حوزه های مختلف عمرانی و معیشتی با همکاری سایر گروه های جهادی نسبت به خدمت رسانی به مردم اقدام کنیم.
وی افزود: در بخش عمرانی 11 چشمه سرویس بهداشتی در نظر گرفته شده است که در روستاهای مجتمع امام، حجت آباد، هشتبندی دو و مهاباد به اجرا در می‌آید.
سهرابی همچنین عنوان کرد: در ایام ماه مبارک رمضان یک طرح جدیدی به نام همسفره با حمایت خیران و گروه های جهادی در شب های ماه مبارک رمضان در محلات کم برخوردار برگزار خواهد شد که تلاش داریم با فراهم آوردن یک سفره ساده افطاری، برنامه ویژه فرهنگی اجرا و نشست های هم اندیشی در حوزه جهاد تبیین نیز برقرار کنیم.
وی همچنین از بسیج سازندگی هرمزگان نیز بواسطه همکاری و فراهم آوری زمینه فعالیت در این حوزه قدردانی کرد و گفت: نشست های بصیرتی در سطح مدارس با رویکرد جهاد تبیین با همکاری مدیران مدارس از دیگر برنامه‌های در حال اجرا از سوی گروه جهادی امام رضا (ع) هشتبندی است.
.

ارسال نظرات