بانکداری در مفهوم جدید ، توانسته در میانه سودای اقتصاد و پول و فناوری جدید، حد تعادلی را بیابد و در این بین ، با مدیریت تقاضاها در عرصه های مختلف ، سهم خود از اقتصاد را به صورت عادلانه برداشت کند.
کد خبر: ۹۴۹۳۸۳۶
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۶

اگر به مفهوم صنعتی و فنی بانکی توجه شود، در خواهیم یافت که امروز ، بانکداری تنها یک سیستم اقتصادی نیست ، بلکه ریز مولفه های تاثیر گذاری از جمله دیجیتالیسم حتی بر مولفه های اقتصادی نیز سایه افکنده و بی توجهی به آن مولفه ها، اساس موجودیت اقتصادی را نیز تهدید می کند.

 بانکداری در مفهوم جدید ، توانسته در میانه سودای اقتصاد و پول و فناوری جدید، حد تعادلی را بیابد و در این بین ، با مدیریت تقاضاها در عرصه های مختلف ، سهم خود از اقتصاد را به صورت عادلانه برداشت کند.

بانک ایران زمین یکی از دیجیتالی ترین اعضای شبکه بانکی در دوره ماست که بلافاصله پس از به روز شدن اطلاعات و وورد دیچیتالیسم به مفهوم بانکداری ، خود را براساس اسن آهنگ تجهیز کرد و خدمات مشتریان را بر این اساس تنظیم نمود.

در همین راستا است که نه تنها ورود به این عرصه را ضرورت دریافت، که با تعیین ملزومات آن، خود را بر مبنای آن تنظیم کرد. چنانکه Top of Form

معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین اعلام داشت :نقش بانک ها با ورود بازیگران جدید به صنعت پرداخت برجسته می شود 

اینانلوئی این سخنان را همزمان با برگزاری هشتمین نمایشگاه تراکنش، در نشست تخصصی "پارادایم‌های پیش روی صنعت پرداخت" که با حضور سیدکاظم دهقان مدیرعامل و فرهاد فائز معاون خدمات شبکه پرداخت شرکت شاپرک، شهریار خلیلی مدیرعامل شرکت به پرداخت ملت و صادق فرامرزی سرپرست دبیرخانه سازمان نصر کشور، برگزار شد بیان کرد.

قالب این نشست در محورهای «تعادل بین رگولاتوری شبکه پرداخت و حمایت از فعالان این حوزه»، «زمین بازی شرکت‌‎های پرداخت و بانک‌ها در عرصه پرداخت کشور» و «فرصت‌ها و تهدیدهای پیش روی صنعت پرداخت» پارادایم‌های صنعت پرداخت الکترونیک مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

فرهاد اینالوئی معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین در نشست تخصصی "پارادایم‌های پیش روی صنعت پرداخت" گفت: با ورود بازیگران جدید در عرصه صنعت پرداخت و ترغیب سرمایه گذاران از طریق مدل های مختلف کسب‌ وکار، در آینده اقتصاد دیجیتال، این بانک‌ها هستند که کار را در دست خواهند گرفت و برجسته خواهد شد.

معاون فناوری اطلاعات بانک ایران زمین با اشاره به اقدامات انجام گرفته در صنعت پرداخت گفت: بانک ها در زیر ساخت ها خوب عمل کرده اند و در بخش پلتفرم ها اقدامات بیشتری باید صورت گیرد.

اینالوئی با اشاره به اینکه اکوسیستم دیجیتال، وظیفه ایجاد پلتفرم را دارد افزود: با نگاهی که رگولاتور به منافع ملی و چشم انداز توسعه ای در آینده دارد، اگر به پلتفرم ها توجه نکند با مشکل مواجه خواهیم شد، چرا که آینده دیجیتال به سمت توزیع شدگی است.