خبرهای داغ:
امام‌جمعه اهواز گفت: مدیران و مسئولان باید طبق امر رهبری برای برون رفت از شرایط بد اقتصادی به دنبال راهکار و حل این مشکل باشند.
کد خبر: ۹۴۹۴۸۴۰
|
۰۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه های نماز جمعه اهواز با اشاره به اهمیت مسائل اقتصادی در کشور اظهار کرد: مسائل اقتصادی از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری است.

 

امام جمعه اهواز بیان کرد: همانطور که در حال حاضر کشور ما در حوزه امنیت و علم سرآمد است، باید در مسائل اقتصادی نیز پیشتاز باشیم.

 

وی افزود: عقب‌ماندگی‌های اقتصادی در دوره‌های گذشته، شرطی کردن اقتصاد به مذاکره با غربی‌ها، مسئله تحریم‌ها و ایجاد التهاب در کشور از عوامل مشکل‌ساز در اقتصاد ما بوده است.

 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: دشمنان پس از اینکه نتوانستند با ایجاد اغتشاش در کشور به اهداف خود برسند تمام هجمه خود را به سمت دلار بردند.

 

وی همچنین یادآور شد: امروز درآمد ارزی ما به مراتب بیشتر از نیازهای ارزی است و در امر عرضه و تقاضا درآمد ارزی دارای اهمیت است.

 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با تاکید بر اینکه کشور ما از نظر اقتصادی نباید به دلار وابسته باشد، گفت: باید توجه داشته باشیم که بانک مرکزی هم باید از اختیارات لازم برای تثبیت ارزی برخوردار باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها