فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: اعزام کاروان و برپایی اردوهای راهیان نور تجدید پیمان با ارزشهای شهدا و رزمندگان اسلام در دفاع مقدس است.
کد خبر: ۹۴۹۵۳۷۰
|
۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶

سرهنگ پاسدار علی ثمره حسینی، فرمانده سپاه شهرستان خاش در گفت وگو با خبرنگار بسیج در خاش گفت: هشت سال جنگ تحمیلی و عرصه دوران دفاع مقدس یادآور رشادت ها و ایثارگری ها و جانفشانی شهیدان و رزمندگان ارتش و سپاه اسلام و نیروهای مردمی ایران سربلند بوده که با اتحاد یکپارچه و همبستگی ملی در جبهه مقابله با دشمنان شرق و غرب شجاعانه ایستادگی کردند.

وی بیان کرد: ابرقدرت‌های شرق و غرب در دوران دفاع مقدس طعم شکست را چشیدند و ملت بزرگ ایران به دشمنان این درس را دادند که اتحاد و یکپارچگی ملت همیشه در صحنه رمز موفقیت آنان در عرصه مقابله با تهدیدات و هجمه های بیگانگان است.

سرهنگ ثمره ادامه داد: هم اینک با گذشت چند دهه از دوران دفاع مقدس شاهد زنده نگهداشتن یاد و نام شهیدان و رزمندگان اسلام هستیم و برپایی اردوهای راهیان نور به نوعی ترویج فرهنگ متعالی ایثار و شهادت در کشور است.

فرمانده سپاه شهرستان خاش گفت: مردم بزرگ ایران با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال این پیام را به دشمنان دادند که در تداوم راه شهیدان و جانبازان و ایثارگران و تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و رهبری در صحنه حضوری فعال و مقتدرانه دارند و فرزندان این ملت نیز در مناطق جنگی غرب و جنوب ایران یاد و نام شهیدان و رزمندگان اسلام را زنده نگه می دارند.

این مسئول در پایان تصریح کرد: در روز جاری افزون بر ۳۰ دانش آموز دو شهرستان خاش و تفتان در قالب کاروان راهیان نور به سرزمین های جنگی از دوران دفاع مقدس اعزام شدند.

ارسال نظرات