خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اصفهان در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، با اشاره به این بیان امام خمینی(ره) که فرمود مسجد سنگر است و باید سنگرها را حفظ کنیم تاکید کرد: مسجد سنگری برای مقابله با هجمه فرهنگی، هجمه‌های نظامی، هجمه‌های اعتقادی و … دشمن است.
کد خبر: ۹۴۹۵۸۱۶
|
۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اصفهان در حاشیه بازدید از سومین نمایشگاه مسجد جامعه پرداز، با اشاره به این بیان امام خمینی(ره) که فرمود مسجد سنگر است و باید سنگرها را حفظ کنیم تاکید کرد: مسجد سنگری برای مقابله با هجمه فرهنگی، هجمه‌های نظامی، هجمه‌های اعتقادی و … دشمن است.

وی با اشاره به تاثیر مسجد در حفظ خانواده، خاطرنشان کرد: همچنین می‌توان از ظرفیت این سنگر برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی و اجتماعی مردم نیز استفاده کرد.

صادقی ادامه داد: برای تحقق تمام موارد ی که در این نمایشگاه دیدیم باید طبق فرموده مقام معظم رهبری به مسجد تراز انقلاب اسلامی دست پیدا کنیم و این جز با مجاهدت فراوان و وحدت شکل خواهد گرفت.
وی با بیان اینکه در چنین مسجدی امام جماعت مسجد، امام محله است، تصریح کرد: امام محله می‌تواند موجب هدایت‌گری مردم در تمام امورات و شئونات خاص و عام باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اصفهان با اشاره به اینکه چنینی مسجدی نشات گرفته از صدر اسلام است، یادآور شد: در زمان پیامبر اسلام(ص) و حکومت امیرالمومنین(ع) مسجد محل رفع مشکلات مردم، قضاوت، فرماندهی، آموزش و حکومت بود.

وی با بیان اینکه با تقویت مساجد بسیاری از مشکلات مردم و جامعه رفع خواهد شد، ابراز کرد: در جریان اغتشاشات اخیر ثابت شد محله‌هایی که مساجد فعالی داشته‌اند از کمتر در معرض فتنه‌ها و آسیب ها قرار گرفتند.

صادقی با اشاره به اینکه آسیب های اجتماعی و ناهنجاری اخلاقی در محله‌هایی که مساجد فعالی دارند کمتر دیده می شود، بیان کرد: مسجد می‌تواند محلی برای اتصال رابطه مردم با امام مسجد و امام مسجد با ولی فقیه و امام جامعه باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اصفهان با بیان اینکه: نمایشگاه مسجد جامعه پرداز یک نمایشگاه فاخر و بسیار عالی است.

حجت الاسلام والمسلمین رحمت‌الله صادقی با اشاره به اینکه نمایشگاه مسجد جامعه پرداز یک نمایشگاه فاخر و بسیار عالی است تاکید کرد: روایت‌گری نمایشگاه به خوبی انجام شد و بازدید از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز می تواند یک برنامه عالی و ثمربخش برای معرفی کارکرد های مسجد به اقشار مختلف باشد.

همچنین در این بازدیدکلیه مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در نواحی مقاومت بسیج در استان اصفهان نیز از نمایشگاه مسجد جامعه پرداز در محل مسجد مقدس جمکران حضور داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها