ساری-یکی از فرماندهان نیروی قدس گفت: بعضی از انسان‌ها در دوران زندگی اگر دچار سختی و یا فتنه‌ای شوند خودشان را میبازند، مثل طلحه و زبیر که سیف الاسلام بودند، اما در دوران فتنه خاصیت خود را از دست دادند.
کد خبر: ۹۴۹۶۳۷۱
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹

برخی ها در دوران فتنه خاصیت خود را از دست میدهند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، کنگره شهدای جامعه ورزش استان مازندران با حضور پرشور مردم ولایت‌مدار شهرستان تنکابن و با حضور کلیه مسئولین شهرستانی و خانواده های معظم شهداء در سالن ورزشی امام رضا(علیه السلام) پنج شنبه برگزار شد.

 سردار وجیه الله مرادی از فرماندهان نیروی قدس سپاه و مشاور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ورزشکار استان و با قدردانی از حضور پرشورمردم ولایت‌مدار و مسئولین شهرستانی و خانواده های معظم شهداء گفت:مردم از نوع روش زندگی به سه بخش تقسیم می شوند.دسته اول،انسانهای منعطفی هستندکه در هر محیطی که قرار میگیرند به شکل ان جامعه و محیط در می آیند، اگر جامعه فاسد باشد، فاسد میشوند، و اگر جامعه خوب باشد آنها نیز خوب و مومن میشوند.

برخی ها در دوران فتنه خاصیت خود را از دست میدهند

این فرمانده نیروی قدس افزود: دسته دوم،انسانهای آهنین هستند،که از خصوصیات آهن، محکم و سخت بودن آن است که البته تاریخ مصرف خودش را هم دارد. اگر این فلز در محیط مرطوب قرار بگیرد اکسیده و زنگ میزند. بعضی از انسانها در دوران زندگی اگر دچار سختی و یا فتنه ای شوند خودشان را میبازند،در دوران تاریخ از اینگونه انسانها کم نبودند. مانند شمر که جانباز جنگ صفین و همرزمان مولا علی(علیه السلام) بود در عصر فتنه قاتل پسر پیامبر (صلوات الله علیه) میشود.طلحه و زبیر که سیف الاسلام بودند در دوران فتنه خاصیت خود را از دست میدهند و زنگ میزنند.

به گفته این رزمنده دوران دفاع مقدس دسته سوم ، مردمی هستند که خصوصیت آنها مثل طلا گرانبها است که اگر در دل خاک و اقیانوس قرار بگیرند باز هم ارزش دارند.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها