خبرهای داغ:
امام جمعه موقت تبریز:

بزرگنمایی مشکلات ایران تلاش دشمن برای کتمان مشکلات خود

تبریز- امام جمعه موقت تبریز گفت: دشمنان با بزرگنمایی مشکلات در کشور ما به دنبال سرپوش گذاشتن بر مشکلات خود هستند.
کد خبر: ۹۴۹۶۴۳۰
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سیداحمد مطهری‌ اصل، در خطبه‌های نمازجمعه این هفته تبریز افزود: هم اکنون رژیم صهیونیستی از همه بیشتر با مشکل روبروست و طبق تحلیل داخلی خود تا چند سال دیگر از درون نابود خواهد شد و آمریکا و اروپا نیز به وعده های خودشان در جنگ اکراین با روسیه نتوانستند عمل کنند.

وی اظهار کرد: یکی از دلایل اینکه دشمنان اینقدر بر روی مشکلات ایران متمرکز شده اند این است که مردم ایران از دشمنی با دشمن اصلی خود منصرف شوند.

حجت الاسلام مطهری با بیان اینکه مردم ایران آگاه و با بصیرت هستند، اظهار کرد: مردم از این گونه مشکلات زیاد دیده‌اند و با وحدت، اتحاد و همت دوچندان و انقلابی خود بر آن ها فائق خواهند شد و رژیم صهیونیستی و آمریکا زیر بار مشکلات خود از بین خواهند رفت و ملت ایران پایدار خواهد ماند.

وی ادامه داد: تهدیدات نظامی، اقتصادی، تحریک مردم با مشکلات اندک، ایجاد اغتشاشات، بیان چیزهای غیرواقعی و کشته‌سازی از کارهای دشمنان انقلاب برای دلسردی و ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام است.

حجت الاسلام مطهری با اشاره به هجمه های دشمنان علیه جمهوری اسلامی و بزرگنمایی مشکلات کشور، یادآور شد: حتی کشورهای منطقه نیز که با دلار هنوز سرپا هستند و دست به انواع اصلاحات بدون شناخت اسلام زده‌اند هم با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.

خطیب موقت نماز جمعه تبریز با بیان اینکه سالروز ولادت امام زمان(عج) روز سربازان گمنام نامگذاری شده است، با بیان اینکه حفظ امنیت نظامی، مردمی، اقتصادی و اخلاقی از جمله وظایف سربازان گمنام است، افزود: همه دشمنان برای از بین بردن امنیت کشور تلاش می کنند ولی این امنیت بی‌نظیر به لطف خدا و تلاش سربازان گمنام که هیچ جا اسمی از آنها برده نمی‌شود، ایجاد شده است.

وی همچنین با اشاره به فلسفه تشکیل کمیته امداد، اظهار کرد: این نهاد برای رفع فقر در جامعه تلاش می کند و برخی افراد خیر و نوع دوست نیز در این زمینه با این نهاد همکاری می کنند تا از مشکلات بندگان کاسته شود.

حجت الاسلام مطهری‌ اصل، ادامه داد: وظیفه کمیته امداد امام (ره) و رسیدگی به مستضغفان باید با جدیت انجام شود و مردم متدین ایران نیز که همیشه به فکر مستضعفان بوده اند، در این راه به کمک این نهاد بشتابند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار