خبرهای داغ:
تبریز- پنج هزار جوان تمدن ساز هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی بمناسبت میلاد حضرت علی اکبر(ع) در تبریز گرد هم آمدند.
کد خبر: ۹۴۹۶۴۳۲
|
۱۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) در اجتماع عظیم پنج هزار جوان هلال احمری در تبریز گفت: جوانان هلال احمر با حمایت های روانی خود به کودکان مناطق زلزله زده در شهرستان خوی پیام نوع‌دوستی خود را به گوش جهانیان رساندند.
 
حمید منجم افزود: جوانان تمدن ساز آذربایجان شرقی در جذب اعضا بسیار قابل تحسین عمل کردند و با جذب ۵۰ هزار عضو در سامانه عضویت، اکنون با ۵ هزار عضو جدید در این اجتماع پرشور حضور دارند‌.
 
وی اضافه کرد: ما اهل تعاونیم و در این جمعیت بزرگ، همچون اعضای یک خانواده برای یک هدف مشخص که همان مهر و دوستی و ایثار است تلاش می کنیم.
منجم ادامه داد: جوانان پرانرژی این استان همیشه در تمامی صحنه‌ها حضور گسترده و چشمگیری دارند و این استقبال پرشور اعضای جدید از جمعیت هلال احمر را ارج می‌نهیم.
 
دریافت جایزه هانری داوینسون توسط جمعیت هلال احمر ایران
 
مدیرعامل آذربایجان شرقی افزود: جایزه هانری داوینسون یکی از پرافتخارترین موضوعات امسال بود که به پاس فعالیت های جوانان مهرورز جمهوری اسلامی ایران به جمعیت هلال احمر اهدا شد.
 
تراب محمدی؛ معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی بعنوان آخرین سخنران این اجتماع عظیم ۵ هزار نفری گفت: نوع دوستی در این مجموعه بزرگ بعنوان موضوع بسیار حائز اهمیت، در فعالیت های مختلف ظهور و بروز کرده است که مصداق اخیر آن، خدمات بی مثال در زلزله خوی و ترکیه بود که نقش افرینی جوانان و امدادگران مثال زدنی بود.
ارسال نظرات