خبرهای داغ:
رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان گفت: جشنواره بزرگ نشان ارادت در اهواز برگزار می‌شود که در این برنامه تعدادی از خیرین و متبرعین مشارکت کننده در بازسازی و توسعه عتبات مقدسه حضور می‌یابند.
کد خبر: ۹۴۹۸۸۸۹
|
۲۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ حجت الاسلام سید محمود موسوی رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان سالروز ولادت خجسته و مبارک منجی عالم بشریت حضرت اباصالح المهدی(عج) اظهار کرد: با کمک مردم و خیران اقدامات خوبی برای توسعه و بازسازی عتبات عالیات در کشورهای عراق و سوریه انجام شده است.

 

وی بیان کرد: با هدف تجلیل و تکریم خیرین و متبرعین مشارکت کننده در بازسازی و توسعه عتبات مقدس جشنواره بزرگ نشان ارادت در اهواز برگزار می‌شود.

 

رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان بیان کرد: جشنواره بزرگ نشان ارادت روز سه‌شنبه 23 اسفندماه سال 1401 به مناسبت میلاد خجسته حضرت مهدی موعود(عج) از ساعت 9 صبح به میزبانی ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات شهرستان اهواز در مجتمع فرهنگی ورزشی فجر برگزار می‌شود که جمعی از مسئولان استانی نیز در آن حضور می‌یابند.

 

وی اضافه کرد: خیرین و متبرعین مشارکت کننده در بازسازی و توسعه عتبات مقدسه از شهرستان‌های امیدیه، رامهرمز، شادگان، لالی، اندیمشک، آبادان، دزفول، حمیدیه، کارون، بهبهان، اندیکا، ایذه، آغاجاری، باوی، باغملک، ماهشهر، خرمشهر، دشت آزادگان، شوش، شوشتر، مسجدسلیمان، هفتگل، رامشیر، گتوند، هویزه و هندیجان، رامهرمز، امیدیه، کرخه و دزپارت در جشنواره بزرگ نشان ارادت حضور می‌یابند.

 

موسوی تصریح کرد: در این برنامه حدود 500 نفر از خیرین و متبرعین از سراسر استان حضور پیدا خواهند کرد که از 10 نفر از این عزیزان تجلیل می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها