اهدای ۶۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان و ۱۵ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توسط سپاه هرمزگان

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: در سی‌اُمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنامه و در راستای ترویج ازدواج آسان، ۶۵۰ سری جهیزیه بین زوج‌های نیازمند این استان توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۹۹۰۳۱
|
۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۵:۳۴

سردار اباذر سالاری اظهار کرد: خدا را شاکریم که از ابتدای فرمایش رهبرمعظم انقلاب تاکنون با برگزاری ۳۰ مرحله کمک‌های مواسات و همدلی در هرمزگان، بیش از یک و نیم میلیون بسته معیشتی تهیه و در بین مردم محروم و نیازمندان استان توزیع شده است.
وی بیان کرد: سپاه علاوه بر کمک‌های معشیتی تاکنون در زمینه تامین البسه و پوشاک نیازمندان، نوشت افزار دانش آموزان، کمک به کارگران و اقشار مستضعف جامعه، تامین و تجهیز جهیزیه نوعروسان، آبرسانی به روستاها، ساخت واحدمسکونی، ساخت خانه عالم و مسجد نیز اقدامات خوبی انجام داده است.
دبیر قرارگاه دائمی مواسات و همدلی در هرمزگان تصریح کرد: در حوزه جهیزیه و اهدای آن به زوج‌های جوان در مجموع تنها سپاه امام سجاد(ع) استان طی دو سال گذشته تاکنون افزون بر پنج هزار و ۱۰۰ سری جهیزیه و در مجموعه نهاد سپاه از جمله قرارگاه منطقه‌ای مدینه منوره نیروی زمینی سپاه، نیروی دریایی سپاه و سپاه امام سجاد(ع) استان نیز افزون بر ۱۰ هزار سری جهیزیه تهیه و توزیع شده است.
سردار سالاری یادآورشد: در آستانه سال جدید شاهد جشن ازدواج آسان ۱۰۰ زوج جوان نیز هستیم و این جهیزیه‌های تهیه شده به همراه بسته معیشتی تقدیم آن ها می‌شود.
وی تاکید کرد: سپاه علاوه بر عرصه دفاعی و امنیتی، در محرومیت زدایی و جهاد آبرسانی نیز اقدامات خوبی داشته است که می توان به آبرسانی به ۷۲ روستای استان درمناطق محروم توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه و آبرسانی به ۳۰ روستا توسط بسیج سازندگی، احداث مسجد، درمانگاه، زمین چمن مصنوعی و خانه عالم اشاره کرد.
فرمانده سپاه امام سجاد(ع)هرمزگان ابراز کرد: افتخار داریم سپاه سقایی انقلاب را بر عهده دارد که با یک دست با دشمنان می‌جنگند و با دستی دیگر در حوزه محرومیت زدایی و خدمت رسانی به مردم تلاش می کند.
همچنین در پایان این رزمایش به صورت نمادین خطبه عقد یک زوج جوان جاری شد.
سی‌اُمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه روز چهارشنبه با مشارکت قرارگاه مرکزی جهاد سازندگی و محرومیت زدایی سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان و خیران با توزیع ۶۵۰ سری جهیزیه برای زوج‌های جوان و توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی در حسینیه عاشقان ثارالله بندرعباس برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار