خادم الشهدای اردوگاه شهید بلباسی در گفتگو با بسیج:

شهدا چراغ هدایت برای عبور از فتنه‌ها هستند

ساری-خادم الشهدای اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر با تاکید بر اینکه شهدا چراغ هدایت هستند، افزود:شهدا چراغی در این دوران آخرالزمان که پر از فتنه است شدند تا تا ما با سیره شهدا و خواندن وصیتنامه‌ها بفهمیم که چکار باید بکنیم.
کد خبر: ۹۴۹۹۰۹۹
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۳

خادم شهدا

خبرگزاری بسیج، سید علی کریمی  در گفتگو با خبرنگار اعزامی بسیج مازندران به راهیان نور  با بیان اینکه وظیفه ما حفظ راه شهداست، گفت: ما باید مسیری را که شهدا به ما نشان دادند در تاریکی دوران پیش برویم.

خادم الشهدای اردوگاه شهید بلباسی خرمشهر با تاکید بر اینکه شهدا چراغ هدایت هستند، افزود:شهدا چراغی در این دوران آخرالزمان که پر از فتنه است  شدند تا  تا ما با سیره شهدا و خواندن وصیتنامه‌ها بفهمیم که چکار باید بکنیم.

کریمی در ادامه با بیان اینکه خادمی شهدا یک فیض و ارتقاء روح است و هر چه خودمان را زمینی کنیم خدا ما را بیشتر به بالا می‌برد ف اضافه کرد:  ما در اینجا خادمی شهدا را می‌کنیم و خودمان را خاک پایشان می‌کنیم.

این خادم الشهدای بابلسری تصریح کرد: این سرزمین یک مغناطیسی دارد که انسان را به خودش جذب می‌کند که خودت را بیشتر به زمین بزنی تا روحت را ارتقاء بدهی.

کریمی با بیان اینکه انسان  وقتی به اینجا می‌آید، متحول می‌شود، گفت:  باید این تحول را حفظ کرد چراکه یک گنج است و نباید ارتقاء روحی ما دچار تزلزل بشود و باید سعی کرد که در همان فضای جامعه ارتقاء داد.


این خادم الشهدا در ادامه با تاکید بر اینکه باید به گفته‌ها و اصول شهدا عمل کنیم، افزود:شهدا در وصیتنامه‌هایشان گفتند پشتیبان ولایت فقیه باشید، حجابتان را حفظ کنید، در راه خدا قدم بردارید، نان حلال سر سفره‌هایتان ببرید، تمام این چیز‌ها در دین گفته شده و کسانی طبق این تئوری عمل کردند که به آن رسیدند.

کریمی  در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: شیعه در این دوره زمانه باید به تمام علوم مسلط باشد و در هر مبحثی حرف برای برای گفتن داشته باشد و در زمانی که بحثی می‌شود که حکومت اسلامی را می‌زنند باید بتواند از اسلام دفاع کند و باید دایره معرفتی دایره علوم دایره لغتش را افزایش بدهد که اگر زمانی مشکلی پیش بیاید خیلی راحت و مسلط از اسلام و حکومت دفاع کند.

این خادم شهدا اضافه کرد: باید از تمام مسائل سیاسی، اقتصادی، پداعلمی، دفاعی و نظامی و احادیث مخرج مشترک بگیرد و آن وقت متوجه داستان اطراف خود خواهد شد.

کریمی با بیان اینکه رسانه در این برهه زمانی یکی از مهمترین نقش‌ها را ایفا می‌کند، چون جنگ ما جنگ رسانه ای، هیبریدی، شناختی، اقتصادی، سیاسی و فضای مجازی است، افزود: شاه کلید تمام این‌ها فضای مجازی است و اگر نتوانیم این فضا را کنترل کنیم عملا باختیم، چون خیلی از جوانان در این فضا هر چه به آن‌ها القا می‌شود را درک می‌کنند، برایشان فرهنگ می‌سازند، فرهنگ آن‌ها را قبول می‌کنند، فرهنگ خودشان از بین می‌رود؛ آن وقت هر کلمه هر پالس را از دشمن قبول می‌کنند و خیلی راحت اتفاقاتی که پیش روی ما افتاده دوباره تکرار می‌شود.

این خادم الشهدا با بیان اینکه باید در فضای مجازی باید از قوه تفکر و تعقل استفاده کرد، افزود: باید بدانی داری چه چیزی را می‌بینی و چه چیزی را انتشار می‌دهی؟ تفکرمان را باید قوی کنیم و باید روی تفکر جامعه اسلامی کار کنیم و آن را قدرتمند کنیم.انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها