خبرهای داغ:
مدیر کل استاندارد خوزستان از آغاز طرح "نظارتی عیدانه استاندارد" با هدف ارزیابی کیفیت کالا و خدمات ویژه ایام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۹۴۷۳
|
۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ؛علی داوودی، اظهار کرد: از ۱۵ اسفندماه جاری طرح نظارتی عیدانه استاندارد با هدف ارزیابی کیفیت کالا و خدمات ویژه ایام نوروز در استان آغاز شده است و تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

 

وی افزود: بر اساس تاکید رییس جمهور در جلسه شورای عالی استاندارد به منظور ارتقاء خدمات این سازمان به مردم و توجه بیشتر به موضوع کیفیت خدمات قابل ارائه توسط دستگاه‌ها و اشخاص در ایام نوروز، این طرح اجرایی شده است.

 

مدیرکل استاندارد خوزستان گفت: در قالب این طرح، نظارت بر هتل‌ها، هتل آپارتمان و زائرسراها، فرودگاه‌ها، پایانه‌های اتوبوسرانی برون شهری و ایستگاه‌های قطار برون شهری، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مراکز پذیرایی و رستوران‌ها، مراکز اقامتی بین راهی، میادین میوه و تره بار، خدمات قالیشویی و مراکز فروش شیرینی و آجیل انجام خواهد شد.

 

داوودی با اشاره پیش بینی های انجام شده مبنی بر اینکه مسافران نوروزی استان نسبت به گذشته افزایش قابل توجهی خواهند داشت، ادامه داد: جهت بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به مردم و مسافران، تقاضا داریم دستگاه های مرتبط حداکثر همکاری را در راستای اجرای این طرح مهم با اداره کل استاندارد استان داشته باشند.

 

وی افزود: مردم همچنین می توانند برای اطمینان از صحت علامت استاندارد درج شده بر روی کالاها شماره ۱۰ رقمی کنار این علامت را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها