خبرهای داغ:
استاندار خوزستان طی احکامی جداگانه سرپرست فرمانداری رامهرمز، سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان و دستیار استاندار در امر مردمی سازی دولت را منصوب کرد.
کد خبر: ۹۴۹۹۷۱۳
|
۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛  به نقل ازپایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان بر اساس این احکام عبدالله خیران‌پور، پیمان مولایی و اکبر محمدیان به ترتیب به عنوان سرپرست فرمانداری رامهرمز، سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان و دستیار استاندار در امر مردمی سازی سازی دولت منصوب شدند.

 

عبدالله خیران‌پور ‌سرپرست فرمانداری رامهرمز پیش از اسن مسئولیت، فرمانده اسبق سپاه در شهرستان‌های بهبهان و ماهشهر بوده است.

 

پیمان مولایی ‌سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان نیز در شهرداری مسجدسلیمان مسئولیت داشته است.

 

اکبر محمدیان دستیار استاندار در امر مردمی‌سازی‌سازی دولت‌‌ دارای تحصیلات عالی حوزوی و دانشگاهی، معاون سابق سیاستگذاری شورای ائمه جمعه استان، مسئول سابق اتحادیه انجمن اسلامی دانش آموزان استان و از فعالین فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، مشاور و قائم مقام سابق امور شهرستان‌های مدیرکل تبلیغات اسلامی استان خوزستان، معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و از اساتید حوزه علمیه و دانشگاه است.

 

همه موانع و مشکلات باید از سر راه مردم برداشته شود

 

نشست شورای اداری مسجد سلیمان امروز شبا حضور علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان در ساختمان فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

استاندار خوزستان در ابتدای این نشست با تأکید بر ضرورت دارابودن اتکاء به نفس در مدیران اظهار داشت: رمز موفقیت امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری اعتماد به رحمت خداوند متعال است.

 

حسینی محراب با بیان اینکه انسان با داشتن برنامه فردی می‌تواند به رشد و تعالی برسد؛ بیان داشت: کسانی که مدیر می‌شوند باید زندگی فردی‌ امروزشان نسبت به دیروز بهتر باشد و برای ثانیه به ثانیه عمر خود برنامه داشته باشند.

 

وی با اشاره به اینکه خانواده شهدا برکت کار ما هستند؛ عنوان داشت: قوم بختیاری مسجد سلیمان از شجاع‌ترین ایلات استان هستند و از سلحشوری آن‌ها در مناطق اشغالی یدی بالاتر نمی‌شناسیم؛ مردم از ما انتظار دارند که برای آن‌ها کار کنیم.

 

استاندار خوزستان تصریح کرد: دشمن در داخل و خارج در حال برنامه‌ریزی است و می‌خواهد با هزینه‌های هنگفت میان مردم، مسئولان و جوانان فاصله بیندازند و این همان گسل میان نسل جدید و قدیم است.

 

حسینی محراب با بیان اینکه کارآیی باید حداکثری شود؛ افزود: همه دستگاه‌ها باید با یکدیگر هم‌افزایی داشته باشند؛ زیرا دشمن می‌خواهد به نفع خود در جامعه ایجاد خشم و نفرت کند.

 

وی بر پرهیز از خام‌فروشی در بالادست تأکید کرد و ادامه داد: اگر می‌خواهید در فولاد مسجد سلیمان کاری کنید باید صنایع پائین دستی فولاد را به شهرک‌های صنعتی بیفزائید.

 

استاندار خوزستان ابراز داشت: صنایع پتروشیمی دیگر در استان خوزستان کفایت می‌کند؛ اگر شهرک‌های شیمی در استان شکل گیرد، اشتغال به این سو خواهد رفت.

 

حسینی محراب با بیان اینکه صنایع کوچک باید مرتبط با صنایع بزرگ شکل گیرد؛ گفت: کشورهای صنعتی دنیا با صنایع کوچک رشد کرده‌اند.

 

استاندار خوزستان با تأکید بر توجه به علت‌ها در تعیین راهبردهای مدیریتی بیان داشت: همه توان مدیریتی شهرستان باید بر روی امنیت و منافع ملی باشد سپس اهداف برون‌مرزی و نظام در نظر گرفته شود.

 

حسینی محراب با اشاره به ظرفیت‌های خاص و ویژه شهرستان مسجدسلیمان عنوان داشت: جوانان ما می‌توانند در پیشرفت کشور و تحقق کلمه ” ما می‌توانیم” نقش داشته باشند؛ همه موانع و مشکلات باید از سر راه مردم برداشته شود.

 

وی در پایان از زحمات رضا رضایی فاضل، فرماندار سابق مسجد سلیمان تقدیر کرد و پیمان مولایی به عنوان سرپرست فرمانداری مسجدسلیمان و دستیار استاندار در امر مردمی سازی دولت منصوب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها