فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

راه اندازی گردان امام حسین(ع) کمک ویژه ای به برقراری امنیت در ریگان می شود

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه به جهت عبور تعدادی افراد که مخل امنيت و تردد از این گلوگاه از ایرانشهر به سمت منطقه شرق استان را دارند، افزود: با راه اندازی این گردان، کمک ویژه ای به برقراری امنیت در این منطقه میشود.
کد خبر: ۹۴۹۹۷۶۹
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،سردار محمدعلی نظری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه گردان رزمی امنیتی امام حسین علیه السلام شهرستان ریگان با بیان اینکه خلا نبود گردان امام حسین(ع) لشکر همیشه پیروز ۴۱ ثارالله در این منطقه را احساس می کردیم، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص این شهرستان و تهدیداتی از سوی دشت سمسور، گردان رزمی امنیتی امام حسین علیه السلام را امروز در این شهرستان راه اندازی کردیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان هدف از راه اندازی این گردان را تامین امنیت و کمک به نیروی های نظامی و انتظامی این منطقه عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه به جهت عبور تعدادی افراد که مخل امنيت و تردد از این گلوگاه از ایرانشهر به سمت منطقه شرق استان را دارند، افزود: با راه اندازی این گردان، کمک ویژه ای به برقراری امنیت در این منطقه میشود.

سردار نظری عنوان کرد: یکی از اولویت های گردان امام حسین علیه السلام خدمات دهی و مردم یاری است.

فرمانده سپاه ثارالله استان در خاتمه با بیان اینکه مهترین دستاورد این نظام همین مردم هستند، افزود: در همه عرصه ها بسیج و سپاه پای کار هستند‌.

ارسال نظرات
آخرین اخبار