خبرهای داغ:
در پویش مومنانه‌ای که به همت انجمن حمایت از زندانیان و با مشارکت شرکت های پتروشیمی شهرستان ماهشهر صورت گرفت ، تعداد۳۴۰ بسته معیشتی شامل اقلام غذایی بین خانواده زندانیان توزیع شد.
کد خبر: ۹۴۹۹۸۰۵
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۳

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ماهشهر؛ در آستانه عید نوروز به همت  دادستان،  مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان و رئیس اداره زندان بندر ماهشهر تعداد ۳۴۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از ۶،۷۰۰،۰۰۰،۰۰۰میلیون ریال بین خانواده‌های تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان توزیع شد.

 

در پویش مومنانه‌ای که به همت انجمن حمایت از زندانیان و با مشارکت شرکت های پتروشیمی شهرستان صورت گرفت ، تعداد۳۴۰ بسته معیشتی شامل اقلام غذایی به ارزش بیش از ۱۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال و کارت هدیه به مبلغ ۵،۰۰۰،۰۰۰ میلیون ریال بین خانواده‌های نیازمند زندانیان شهرستان توزیع شد.

 

 محمدی دادستان بندر ماهشهر در این زمینه گفت: کمک به افراد کم برخوردار جامعه علی‌الخصوص خانواده‌های نیازمند زندانیان و حمایت از این قشر در معرض آسیب وظیفه انسانی و شرعی همه ماست.

 

در ادامه  حیدری مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده زندانیان شهرستان از مردم ولایی و نوع دوست شهرستان خواست تا در این ایام مبارک با احسان خود گوشه‌ای از آلام و نیازهای این خانواده‌ها را برطرف سازند.

 

 رحیمی رئیس اداره زندان بندر ماهشهر نیز ضمن قدردانی از خیرین شهرستان و مشارکت زایدالوصف شرکت های پتروشیمی شهرستان تقدیر و تشکر کرد و افزود امسال به همت این شرکت ها و خیرین شهرستان ، زندان بندر ماهشهر جزء سه زندان برتر استان در زمینه دریافت بیشترین کمک و مشارکت در کمک به خانواده مددجویان شهرستان بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها