همدان-شهردار نهاوند با بیان اینکه خام فروشی در شهرداری نخواهیم داشت، گفت: قدم در مسیری گذاشته‌ایم که توسعه شهر را به همراه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۹۹۸۳۶
|
۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجید یوسفی نوید در مراسم کلنگ‌زنی شهر بزرگ ماشین نهاوند اظهار کرد: خام فروشی در شهرداری نخواهیم داشت و قدم در مسیری گذاشته‌ایم که توسعه شهر را به همراه خواهد داشت، درآمدزایی و حفظ داشته‌های شهرداری مهمترین قدم در مدیریت شهری برای پیشرفت پروژه‌های عمرانی است.

وی افزود: هم اکنون شهرداری نهاوند بیشترین ذخیره زمین را طی سال‌های گذشته دارد که این مهم در یک سال گذشته محقق شده است، پرداخت حقوق و مطالبات کارکنان پیش از رسیدن به پایان سال پرداخت شده بدون اینکه از اموال شهرداری فروخته شود.

شهردار نهاوند بیان کرد: ترافیک شهری و مشاغلی که باعث نارضایتی شهروندان می‌شود و تاکنون کار‌های انجام شده در این خصوص بی نتیجه مانده چراکه  زیرساخت و برنامه‌ای برای رفع این مشکلات وجود نداشته است.

وی ادامه داد: با ایجاد شهر بزرگ ماشین و هدایت بنگاه‌های معاملاتی به این قسمت از شهر بسیاری از مشکلات برطرف می‌شود و سرمایه‌گذاری برای توسعه شهر در آینده را به همراه خواهد داشت.

یوسفی نوید با بیان اینکه شهر ماشین با وسعتی نزدیک به ۱۷ هزارمترمربع در نظر گرفته شده که تعداد ۸۰ دهنه مغازه تجاری در آن جانمایی شده و برخلاف ۷۰ دهنه مغازه بلوار امام حسین (ع)، سند تک تک مغازه‌ها با همکاری اداره ثبت شهرستان صادر شده و در اختیار کامل شهرداری است، گفت: امیدواریم که در سال‌های آینده نیز این مکان به عنوان سرمایه شهر حفظ شود و مانند سال‌های گذشته و دیگر املاک شهرداری فروخته نشود.

وی اضافه کرد: خودکفایی در شهرداری نهاوند روزبه‌روز در حال رشد است و هر کلنگ‌زنی و افتتاح قدمی در راستای رسیدن به توسعه است و تاکنون تمام پروژه‌هایی که کلنگ‌زنی شده، افتتاح شده یا نهایتا تا پایان سال ۱۴۰۲ افتتاح می‌شود.

شهردار نهاوند عنوان کرد: پارک‌هایی در نقاط مختلف شهر افتتاح شد که تاکنون این تعداد پارک طی یکسال بی سابقه بوده، بازگشایی معابر، تهیه قیر، آسفالت معابر، تهیه سیمان، آبیاری قطره ای، ذخیره زمین، جلوگیری از فروش املاک، تولیدات شهرداری، خرید ماشین آلات و... در شهرداری نهاوند طی چند دهه گذشته بی سابقه بوده و به نسبت وسعت در استان همدان اولین هستیم.

وی با بیان اینکه همکاری و همدلی شورای اسلامی شهر و مشارکت شهروندان باعث سرعت بیشتر پروژه‌ها شده و امیدواریم که در سال جدید بتوانیم بیشتر و بهتر به همشهریان نهاوندی خدمت کنیم، افزود: مشکلاتی که طی این سال از گذشته برجای مانده بود به حداقل رسیده و بسیاری از بدهی‌های گذشته را طی این سال پرداخت کردیم و سال ۱۴۰۲ سالی تازه و پر بار برای نهاوند خواهد بود، برنامه‌هایی برای یکسال کاری در نظر گرفته شده که امیدواریم رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته باشد و توسعه همه جانبه شهر را به دنبال داشته باشد.

یوسفی نوید گفت: تمام تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ساختن شهری در شأن شهروندان است و ایجاد زیرساخت‌ها و منابع درآمدی پایدار پشتوانه‌ای برای خدمات بیشتر خواهد بود، نهاوند در مسیر توسعه قرار دارد و هرروز این برنامه ریزی به هدف نزدیک‌تر می‌شود و امیدواریم در دوره‌های آینده نیز حفظ شوند و ادامه این توسعه را به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات