خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه رامشیر گفت: رزمایش کمک مومنانه به مناسبت فرارسیدن عیدنوروز توزیع ۳۰۰ بسته کمک معیشتی ، ۳۶۷ دست پوشاک در رامشیر اجراشد‌.
کد خبر: ۹۵۰۰۰۱۴
|
۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در رامشیر؛ سرهنگ منصوری فرمانده سپاه رامشیر از اجرای رزمایش کمک مومنانه به مناسبت عیدنوروز خبرداد و گفت: ۳۰۰بسته مواد غذایی کمک معیشتی شامل (برنج ، روغن، ماکارونی، سویا، رب گوجه و...) و ۳۶۷ دست لباس به مناسبت فرارسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان در بین محرومان و نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

 

وی افزود: این رزمایش به همت بسیج سازندگی ناحیه و بسیج محلات و مساجد ناحیه اجرا و در مناطق محرومین این شهرستان توزیع گردید.

 

سرهنگ منصوری ارزش این لباس  ها را به مبلغ ۱/۱۰۰/۰۰۰/۰۰۰ میلیارد﷼ و بسته های معیشتی ۳/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰سه میلیارد ریال دانست و بیان کرد: در همه مناسبت ها سپاه و بسیج حاضر شده است در کنار محرومین و به خدمت رسانی به مردم پرداخته است و این خدمات همچنان ادامه دارد.

 

وی تصریح کرد:که از آحاد مردم و خیرین شهرستان که توانایی کمک به این خانواده های نیازمند دارند ، می‌توانند با کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به پایگاه های مقاومت و گروه های جهادی تحویل بدهند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها