خبرهای داغ:
در هر بازه زمانی، ۷۰ خادم در سنین مختلف از میان دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و اقشار مختلف مردم در یادمان علقمه خدمت رسانی می کنند.
کد خبر: ۹۵۰۰۲۷۴
|
۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان؛ در روز‌های اخیر یادمان‌های عملیاتی جنوب میزبان زائران سراسر کشور بودند و البته خادمانی که خدمت به زائران را پیشه کردند.

رضا هدایتی، جوان ۲۲ ساله‌ای که از شهرستان بجنوردِ خراسان شمالی به جنوب غرب خوزستان آمده با رویای خادمی زائران و شهدا

رضا با هیجان خاصی یادمان علقمه را وصف می‌کند و می‌گوید: اینجا یکی از بهترین نقاطی است که جوانان می‌توانند با شهدا انس بگیرند.

امسال پس از چهار سال قرعه به نامش افتاده برای خدمت به شهدا ما این انقلاب را از شهدا داریم وما جوانان هرچه داریم به برکت وجود همین شهداست و افتخار می‌کنم که امروز من خادم شهدا هستم.

علیرضا بابلی از استان البرز هم ازخادمانی است که هفت سال می‌شود لحظه‌های تحویل سال را در مناطق عملیاتی می‌گذارند او می‌گفت: کسانی که خادم شهدا می‌شوند نگاه شهدا را در زندگی لمس کرده اند ومی دانند که وقتی به اینجا می‌آیند و به احترام شهدا کار می‌کنند لطف خدا و شهدا شامل حالشان می‌شود.

حسین جلالی مسئول کمیته خادمان یادمان شهدای علقمه در رابطه با اعزام خادمان شهدا گفت: خادمان از ابتدی اسفند در سه بازه مختلف از جای جای ایران به یادمان علقمه برای خدمت رسانی آمده اند و در هر بازه حضور ۵۰ تا ۷۰ خادم در سنین مختلف از ۱۵ تا ۶۵ سال دانش آموز دانشجو، طلبه و اقشار مختلف مردم را شاهد بودیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها