خبرهای داغ:
تبریز- سرپرست سازمان سیما منظر شهرداری تبریز گفت: همزمان با تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن ویژه برنامه « افطارلیق» در مجمعه تاریخی و تفریحی ائل‌گولی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۵۰۰۸۰۳
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیامک آسیایی با اعلام این خبر، افزود: همزمان با آغاز سال جدید و حلول ماه رمضان و در قالب جشنواره نوروزی «تبریز بهشت ماندگار» و نیز در راستای ایجاد لحظاتی مفرح و معنوی برای همشهریان و مسافران نوروزی ویژه برنامه «افطارلیق» در مجموعه تاریخی و تفریحی ائل‌گولی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: ویژه برنامه «افطارلیق» که شامل برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری متناسب با ایام نوروز و ماه مبارک رمضان است در مسیر سنگفرش ائل‌گولی برگزار می‌شود.

آسیایی هم‌چنین از هماهنگی با ستاد دیه استان برای برگزاری جشن گلریزان و بهره‌مندی از کمک‌های مالی خیرین برای آزادسازی زندانیان مالی با جرائم غیر عمد در جنب اجرای این برنامه خبر داد.

 مجموعه ائل‌گولی یکی از تفرجگاه‌های بزرگ تاریخی و تفریحی تبریز محسوب می‌شود که همه روزه به ویژه در ایام نوروز پذیرایی خیل عظیمی از هموطنان عزیز از اقصی نقاط کشوری می‌باشد و برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری مختلف می‌تواند لحظات به یاد ماندنی برای این عزیزان در مدت اقامت در تبریز را فراهم آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها