خبرهای داغ:
به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سوم خرداد و سالروز فتح خرمشهر، برنامه آبروی محله به یاد شهید علی اصغر کلامی در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) برپا شد.
کد خبر: ۹۵۱۵۶۹۰
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، برنامه آبروی محله شهدای سوم خرداد و آزادسازی فتح خرمشهر در مقابل منزل شهید علی اصغر کلامی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت آسیه (س) با همکاری پایگاه مقاومت بسیج امام حسن مجتبی (ع) در محله اسلامی کریم اهل بیت (ع) سرخه برگزار شد.

مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه در این مراسم ضمن گرامیداشت سالروز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر و عرض تقدیر و تشکر از مجریان این برنامه در محله اظهار کرد: اگر امروز کوچه ها و محله ها به نام شهدا مزین شده بدان علت است که آرمان ها و مسیر شهدا از خاطرمان نرود. پیروی از مسیر شهدا عمل به سیره شهداست. اینطور نباشد که از شهدا نام ببریم و عکس آنها عمل کنیم.

او با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در مورد سوم خرداد و فتح خرمشهر افزود‌‌: عظمت فتح خرمشهر چشم ها را به خود جلب کرد و مهم تر از عملیات فتح خرمشهر جریانات منتهی به آزادسازی خرمشهر است. جریاناتی که متکی به ذات اقدس الهی، باور به رهبری، وحدت کلمه، اخلاص و مردم و غیره باشند اینها همان رمز پیروزی در عملیات ها بود.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه سرخه در ادامه اضافه کرد: تمام امنیت این روزهای ما به برکت خون شهدا‌‌، جانبازان و ایثارگران است. تکلیف همه ما در مقابل این ایثارها سنگین است، نباید بگذاریم این ایثارگری ها کهنه شود‌ .

ادهم با بیان اینکه آزادسازی خرمشهر از چندین جهت برایمان ارزشمند است، بیان داشت: اولاً فارغ از جغرافیای خرمشهر که این هم برای ما مهم است، آزادسازی خرمشهر نماد تفکر ما می‌توانیم هست. ما توانستیم چون به جوانان نخبه خودمان اعتماد کردیم. دوماً عراق پس از آزادسازی خرمشهر در سازمان ملل، در سیاست، وجه خود را از دست داد. سوماً در عملیات فتح خرمشهر قدرت نظامی جمهوری اسلامی به رخ جهانیان کشیده شده است.

او خاطر نشان کرد: دیروز جنگ جنگ نظامی بود و امروز جنگ، فرهنگی است.اگر قرار است در این جنگ پیروز شویم باید وحدت کلمه، پیروی از خدای متعال، وحدت در اطاعت از رهبری و اخلاص در عمل داشته باشیم. هرجا به این سه رمز عمل کردیم پیروز شدیم‌ .

لازم به ذکر است مراسم روضه خوانی، برپایی میز معرفی و فروش کتاب شهید علی اصغر کلامی و طبخ سوپ به نیت این شهید نیز در این برنامه انجام شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها