فرمانده انتظامی استان البرز با بیان به اینکه از سال ۸۴ فردی اقدام به کلاهبرداری کرده است و مال غیر را با کلاهبرداری به مردم فروخته است، گفت: این فرد بیش از ۱ میلیارد جریمه شده بود و در حدود ۱۵۰ نفر شاکی داشت.
کد خبر: ۸۵۰۹۵۱۳
|
۲۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج ،سردار بخشعلی کامرانی‌صالح  با بیان اینکه از سال 84 فردی اقدام به کلاهبرداری کرده است و مال غیر را با کلاهبرداری به مردم فروخته است، اظهار داشت: این فرد تحت تعقیب دستگاه قضائی قرار گرفته بود.

وی با بیان اینکه این فرد بیش از 1 میلیارد جریمه شده بود و شاکیان زیادی که داشت متواری شده بود، گفت: این فرد در حدود 150 نفر شاکی داشت.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه این فرد با پیگیری‌های خوب پلیس امنیت این فرد چند روز پیش دستگیر شد، بیان کرد: این فرد پس از دستگیری در اختیار دستگاه محترم قضائی استان قرار گرفت.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه این فرد در حوزه انتظامی ساوجبلاغ و کرج فعالیت داشته است، خاطرنشان کرد: این فرد در تاریخ پانزدهم فروردین ماه سال جاری توسط همکاران ما در نیروی انتظامی دستگیر شد.

وی با بیان اینکه یک باند 13 نفره نیز در زمینه سرقت از منزل و لوازم خودرو در حوزه شهرستان کرج فعالیت می‌کرد، گفت: این باند نیزتوسط همکاران ما و با اقدامات به موقع دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز با اشاره به اینکه پس از دستگیری این باند 13 نفره باند آن‌ها متلاشی و ده‌ها فقره لوازم مسروقه نیز از آن‌ها کشف شد.

کامرانی‌صالح با بیان اینکه اعضای یک باند 10 نفره سرقت از منزل و لوازم خودرو در حوزه شهرستان فردیس نیز دستگیر شدند، اظهار داشت: این باند در حدود 150 فقره سرقت انجام داده بودند که پس از دستگیری اموال مسروقه فراوانی از آن‌ها کشف و ضبط گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها