برگزاری سی و یکمین دوره از مسابقات قرآن و عترت بسیج در ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد (ع) /رجایی شهر غرق در نور شد؛ رقابت نفس‌گیر بیش از۲۰۰ شرکت‌کننده در مسابقات قرآنی

سی و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج، در پایگاه های حوزه های ۲۱۶ و ۲۲۲ ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد (ع)، با حضور بسیجیان، قاریان و عموم مردم برگزار شد. 
کد خبر: ۹۶۳۸۱۴۳
|
۰۴ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، در این مرحله از مسابقات، قرائت و ترتیل خوانی و حفظ قرآن کریم و نهج البلاغه، با حضور گسترده خواهران و برادران در سطح پایگاه‌های حوزه های ۲۱۶ و ۲۲۲ ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد علیه‌السلام برگزار شد.

این مسابقات، با حضور حجت‌الاسلام اقبالی مسئول تعلیم تربیت سپاه استان البرز، حجت‌الاسلام حسن پور مسئول تعلیم و تربیت و علیدوست مسئول دارالقران این ناحیه برگزار و به تمامی کودکان حاضر در مسابقه جوایز اهدا شد.

در رقابت قرآنی این ناحیه، در رجایی شهر ۲۰۰ شرکت کننده حضور داشتند و فضای شهر را از عطر دلنشین آیات الهی پر کردند.

شرکت‌کنندگان با تلاوت‌های دلنشین خود، لحظات ماندگاری را برای حاضرین رقم زدند و نشان دادند که علاقه به قرآن در بین جوانان و نوجوانان همچنان پرشور است.

این رقابت، نه تنها فرصتی برای نمایش استعداد‌های قرآنی بود، بلکه فضایی برای اتحاد و همدلی علاقه‌مندان به کلام الله مجید فراهم کرد.

یکی از نکات برجسته این دوره از مسابقات، تاکید بر عمل به آموزه‌های قرآنی و حمایت از جبهه مقاومت بود.

شرکت‌کنندگان با اهدای کمک‌های نقدی و اعلام همبستگی با مظلومان جهان و شرکت در پویش همدلی طلایی نشان دادند که قرآن در زندگی آنها جاری است و آنها در برابر مسائل اجتماعی و جهانی بی‌تفاوت نیستند.

حجت‌الاسلام حسن پور مسئول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج امام سجاد (ع)، در سخنانی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان، بر اهمیت برگزاری چنین مسابقاتی در ترویج فرهنگ قرآنی تاکید و ابراز امیدواری کرد که این رویداد، الگویی برای سایر مناطق باشد.

در پایان این مراسم، به شرکت کنندگان هر رشته جوایزی اهدا شد و از تمامی شرکت‌کنندگان به عنوان حافظان قرآن کریم با اهدا عکس یادگاری تقدیر شد.

با امید به اینکه این رویداد، سرآغاز حرکت‌های بزرگتری در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار