خبرهای داغ:
ارشد هماهنگ کننده عقیدتی‌ سیاسی‌های آجا در منطقه:

ارتش امروز، ارتشی مکتبی، مردمی و اسلامی است

هماهنگ کننده عقیدتی سیاسی‌های آجا در استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد، گفت: امروز، ارتش مکتبی، مردمی و اسلامی محقق شده است.
کد خبر: ۸۵۱۲۵۹۴
|
۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان، حجت‌الاسلام سید عباس قریشی در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: با صدور فرمانی تاریخی امام خمینی(ره) در 28 فروردین، در برابر کارشکنی‌های نفاق‌گونه داخلی و خارجی ابتدای انقلاب در خصوص انحلال ارتش یک ابتکار بود.

وی افزود: در این پیام، بنیان‌گذار انقلاب اسلامی از نیروهای ارتش خواستند تا در شهرهای بزرگ رژه روند و از مردم نیز درخواست کردند تا از این رژه استقبال کنند و فرمودند که تضعیف ارتش حرام است.

ارشد هماهنگ کننده عقیدتی‌ سیاسی‌های آجا در منطقه با اشاره به 48 هزار شهید ارتش، گفت: ارتش قبل از شروع جنگ تحمیلی در ترکمن صحرا و شهرهای غربی به مبارزه با منافقین پرداخت و نمونه‌ای از آن نیز حضور هوانیروز در عملیات مرصاد بود.

وی ضمن اشاره به ارتباط قوی ارتش با علمای دینی، عنوان کرد: ارتش مکتبی، مردمی و اسلامی اکنون محقق شده است.

حجت‌الاسلام قریشی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص برنامه‌های ارتش به مناسبت روز 29 فروردین‌ماه، عنوان کرد: برگزاری 15 محفل انس با قرآن در سراسر یگان‌های ارتش، اجرای طرح تدبر در قرآن، برگزاری مسابقات کتابخوانی، مقاله نویسی، خاطره نویسی با موضوع ارتش، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل از خانواده شهدای ارتش و اعزام سخنران برای سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه در شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های ارتش به مناسبت روز 29 فروردین است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم غبار روبی گلستان شهدای اصفهان در روز 5 شنبه به صورت ویژه و دیدار فرماندهان و عقیدتی سیاسی های ارتش با آیت الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان، آیت الله مظاهری زعیم حوزه علمیه اصفهان، مهدوی عضو مجلس خبرگان رهبری، ناصری و میردامادی از دیگر برنامه‌های ارتش در این ایام است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار