خبرهای داغ:

جمهوری اسلامی پیام آور امنیت در منطقه است

خبرگزاری بسیج: نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای اداری مراغه گفت: جمهوری اسلامی نه تنها برای ملت ایران بلکه برای ملت های عراق و سوریه و دیگر ملت های منطقه، پیام آور امنیت است.
کد خبر: ۸۵۱۵۷۵۸
|
۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی اکبر ابوترابی فرد با اشاره به اقتدار دفاعی و امنیتی جمهوری اسلامی افزود: در سایه قدرت دفاعی بازدارنده جمهوری اسلامی، آمریکا با وجود این که دو دهه اعلام می کند که گزینه های مختلفی روی میز است، جسارت حمله به ایران را ندارد.
وی با اشاره به قابلیت و توان علمی کشور در عرصه های مختلف از جمله نانو، هوا فضا و لیزر ادامه داد: این توانایی ها از آموزه های دینی الهام می گیرد و براساس این آموزه ها، جهان باید به دست لایق ترین و شایسته ترین افراد اداره شود.
حجت الاسلام ابوترابی اظهار کرد: در دوران غیبت نیز مدیریت نظام مقدس اسلامی در دست فقهای عادل، صالح، مدیر، مدبر و متواضع در برابر خدا و مقاوم در برابر دشمنان یعنی رهبر فرزانه انقلاب قرار دارد.
نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی با بیان این که جمهوریت و اسلامیت، ریشه ها و ارکان اقتدار جمهوری اسلامی بوده و باید تقویت شوند، بیان کرد: حراست و حفاظت از این سرمایه ها، وظیفه همه آحاد ملت و مسئولان است.
حجت الاسلام ابوترابی فرد ادامه داد: مردم، همه سرمایه ما پس از خداوند هستند چراکه هر چه داریم از آنها است و باید مردم را ارج دهیم که متاسفانه با نقطه مطلوب فاصله داریم.
وی با بیان این که ایران در عرصه اقتصادی با جایگاه اصلی خود فاصله دارد، افزود: با توجه به این که درآمدها با هزینه ها هماهنگ نیست، اکنون شرایط مناسبی از نظر اقتصادی نداریم و عمل به اقتصاد مقاومتی راهبرد اصلی نظام اسلامی برای رهایی از این وضع است.
نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اقتصاد ما به علت وابسته بودن به نفت و دولتی بودن به شدت در معرض آسیب بوده و باید اقتصادی مبتی بر تولید، مردمی، علمی و درون زا داشته باشیم.
حجت الاسلام ابوترابی فرد افزود: با شناخت قابلیت های کشور و تولید ثروت می توان گوی سبقت را از همه رقبا ربود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار