خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع)البرز:

بزرگترین دستاوردهای انقلاب ره آورد جنگ تحمیلی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرزاذعان کرد: بزرگترین نعمت‌های حاضر در کشور ما یعنی امنیت که حاصل دستاوردهای دفاع مقدس و جنگ تحمیلی است.
کد خبر: ۸۵۲۴۲۴۰
|
۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷

حجت الاسلام شجاعی مهر مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرز در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از قزوین،اظهارکرد: تقارن میلاد خجسته یگانه منجی عالم بشریت با حضور شورانگیز عاشقان مکتب انتظار در میعادگاه حرم امام خمینی (ره) و مراسم نیکو داشت بنیان گذارکبیر انقلاب اسلامی فرصتی است برای تجدید پیمانی دوباره با ولایت و آرمان‌های امام و شهیدان است.

وی اذعان کرد: با توجه به حساسیت‌های موجود درفضای جامعه و همچنین هیجانات موجود در فضای بین الملل و شیطنت‌ها و توطئه‌های ابر قدرت‌ها در منطقه خاورمیانه و کشورهای اسلامی از همه اقشار جامعه به ویژه بسیجیان خواستاریم که با حضور با شکوه خود در مراسم امسال تجدید پیمانی دوباره با حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و حفظ آرمان های امام و شهیدان داشته باشند.

این مسئول با اشاره به ویژگی رهبر کبیر انقلاب تصریح کرد: امام(ره) یک شخصیت جامع داشتند که به تعبیر مقام معظم رهبری این انقلاب بی نام امام خمینی(ره) در هیچ جای جهان شناخته شده نیست.

لازمه صدور انقلاب به جهانیان معرفی ابعاد شخصیتی امام(ره) است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام رضا(ع) البرزادامه داد: یکی از ویژگی های امام(ره) فقاهت بی بدیل آن بزرگوار درعصر خود و به ویژه بعد از آن  است که نظریات فقهی ایشان برای فقهای معاصر یک منبع و ماخذ علمی است .

 شجاعی مهر اذعان کرد: از جهت سیاسی یکی از ویژگی های امام(ره) که با علماء و بزرگان سلف تفاوت داشت نگرش سیاسی حضرت امام(ره)است چرا که ایشان سیاست اسلامی و دینی را از یک سنخ می‌داند به تعبیر سیاست عین دیانت می دانستند.

وی در ادامه گفت: امام براساس همین دیدگاه ایجاد حاکمیت اسلامی را شرط پیاده شدن احکام دینی می‌دانند و فلسفه قیام و انقلاب امام زمینه سازی برای اجرای دین در جامعه است.

 این مسئول توضیح داد: با تولدانقلاب اسلامی در جهان دو قطبی زنگ خطر برای ابرقدرت‌ها و مستکبرین جهان به صدا در آمد و لذا علی رقم تعارضات و تنازعات در بین این دو قدرت جهانی شرق و غرب در خصوص بر اندازی انقلاب با هم متحد و در یک جهت قرار گرفتند.

 

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار