خبرهای داغ:
امام جمعه بندرترکمن:

آگاهی خانواده ها ازمضرات ماهواره از ضروریات است

کد خبر: ۸۵۴۷۲۰۸
|
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

حجت الاسلام منصوری در افتتاحیه پایگاه تابستانه پیامبر اعظم (ص) با اشاره به وجود چنین پایگاههایی در مراکز تفریحی شهرستان گفت:وجود چنین پایگاههایی در مراکر تفریحی یکی از ضروریات است تا با ارائه خدمات وآگاهی رسانی به مسافرین گامهای بزرگی را در راه بصیرت افزایی،شناخت وتوسعه شهرستان بردارد.

وی با اشاره به مضرات ماهواره در جامعه گفت: بی شک دشمن هیچگاه دلش برای ما نسوخته که با هزینه های هنگفت برای جوانان ما برنامه های مهیج وسرگرم کننده تدارک ببیند لذا در پس این برنامه های مسموم رسیدن به اهداف پید خویش را مدنظر داشته ودارد.

امام جمعه بندرترکمن تصریح کرد:نیاز به وجود چنین پایگاههای به شدت در شهرستان خاصه مراکز تفریحی احساس می شود چرا که دشمن نیز برای اوقات فراغت ما برنامه ریزی می کند تا از این طریق اهداف شوم خودرا عملی کند ومانع تحرک وپویایی ذهن وفکر فعال جامعه شود.

این مقام مسول خاطر نشان ساخت:غرب همواره به این نتیجه رسیده که بهترین گام برای از بین بردن ارزشهای اسلامی وفرهنگی کشورمان محو نمودن وبی رونق ساختن کانونهای گرم خانواده و نقش مادر است لذا با برنامه ریزی های وسیع خود برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی فروگذاری نمی کند وبا تمام توان در این مسیرحرکت می کند.

وی یادآروشد: برای خنثی نمودن توطئه های شوم دشمنان بصیرت افزایی واطلاع رسانی به خانواده ها در مورد مضرات ماهواره مهمترین هدف اساسی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار