خبرهای داغ:
سردار فضلی :

همایش غدیر در132 نقطه از کشور اجرا خواهد شد.

در سال 89 باز سازی واقعه ی غدیر در 70 نطقه از کشور اجرا شد پس ازتحقیق پژوهش ، دیدار و تایید نظر علما وارتقاع کمی و کیفی و محتوایی امسال در 132 نقطه از کشور برگزار خواهد شد .
کد خبر: ۸۵۶۲۶۶۱
|
۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵

سردارسرتیپ علی فضلی در پنجمین همایش بازسازی واقعه ی غدیر در امام زاده هلال ابن علی آران و بیدگل ضمن تشکر از میزبانی سردار سلیمانی و استان اصفهان از این برنامه گفت:این برنامه اولین بار سال 89 در روز بسیج با حضور علما، مسئولین ،خانواده های شهدا ، با یکصد هزار نفر از بسیجیان عموم مردم درکوه خضر نبی استان قم برگزار شد.

جانشین سازمان بسیج افزود: در سال 89 باز سازی واقعه ی غدیر در 70 نطقه از کشور اجرا شد و در سال گذشته یک میلیون شش صد هزار نفراز مردم کشور در روز بزرگ غدیر از این نمایش بازدید کردند.

وی اظهار کرد: پس ازتحقیق پژوهش ، دیدار و تایید نظر علما وارتقاع کمی و کیفی و محتوایی امسال در 132 نقطه از کشور برگزار خواهد شد و این ظرفیت به همت سردار نقدی سردار سلیمانی مسئول سازمان اردویی بسیج و فرمانده های استان ها در کشور ایجاد شد.

همایش غدیر در132 نقطه از کشور اجرا خواهد شد.

سردار فضلی گفت:این کار داوطلبانه بر اساس عشق به اهلبیت صورت گرفته است و بنده فرمانده‌های سپاه های استانی که مقدمات این کار را فراهم می کنند و همه‌ی افرادی که در سر تا سر کشور اجرای این برنامه را بر عهده دارند تحسین می کنم.

سردار فضلی افرود: مردم باید در بازسازی واقعه غدیر خم نقش اصلی را ایفا کنند همان گونه که در روز عاشورا نقش اصلی را مردم ایفا می کنند.

همایش غدیر در132 نقطه از کشور اجرا خواهد شد.

سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی و گردشگری و راهیان نور بسیج گفت: از سال 89 وقتی سردار نقدی این کار را بر عهده ی ما گذاشت ما با اتفاقاتی که افتاد دست حمایت اهلبیت و شهدا را در این برنامه مشاهده کردیم.

سردار سلیمانی افزود: به رغم حساسیت هایی که این کار داشت مورد حمایت همه جانبه ی مراجع ومسئولین قرار گرفت و تاکید مراجع برکار رسانه ای  وگسترش این کار در خارج کشور بود.

مسئول سازمان اردویی و گردشگری و راهیان نور بسیج تاکید کرد:اگر بخواهیم بازسازی واقعه ی غدیر استقرار پیدا کند باید با نگاه مردمی باشد و مردم مشارکت اصلی را در آن داشته باشند.

همایش غدیر در132 نقطه از کشور اجرا خواهد شد.

سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در این برنامه گفت: غدیر نقطه ی عطف تاریخ اسلام است و هدف ما اهمیت دادن بیشتر به این حادثه و پرداختن بیشتر به زوایای آن است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان با اشاره به اینکه این همایش چند سالی است که برگزار می شود گفت: امسال به همت سپاه ناحیه در شهرستان آران وبیدگل و سپس در روز عید غدیر در سراسر کشور برگزار می شود.

سرادار سلیمانی گفت:این نمایش به صورت شبیه خوانی و شبیه سازی است که یک هنر بسیار مهمی است و می تواند حس خوب و زیبایی از حقایق این حادثه به مردم بدهد.

سردار سلیمانی با بیان اینکه که تلاش ما باید بر مردمی شدن این برنامه متمرکز شود و ستاد مردمی بازسازی واقعه ی غدیر تشکیل شود تاکید کرد:در بازسازی غدیر بدون پرداختن به انحراف تاریخی سقیفه کار ناقصی خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار