معاون عملیات سپاه فتح استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: رزمایش گردان های بیت‌المقدس و کوثر هفتم و هشتم آبان امسال در مرحله اول درناحیه یاسوج ،دنا و عشایر با حضور هشت گردان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۵۸۶۸۳۱
|
۰۷ آبان ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج امین قلی‌پور در نشست خبری  "هفته پدافند غیرعامل" ، اظهار کرد: هفته پدافند غیرعامل از 4 آبان آغازو تا 10این ماه ادامه دارد.

وی بیان کرد: اگر خواستار پایداری درمقابل تهدیدات وآسیب ها هستیم باید مسئله پدافند غیرعامل را در تمامی زمینه‌های جامعه اجرا کنیم.

قلی پور عنوان کرد:روزششم هفته پدافند غیرعامل به نام بسیج مشارکت های مردمی محورتحقق فرامین رهبری نامگذاری و با توجه به مأموریت بسیج در پدافند غیرعامل،رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر در استان برگزار می شود.

قلی پور برگزاری صبحگاه دانش‌آموزی با مشارکت آموزش و پرروش،برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای فرماندهان پایگاه های مقاومت و کارکنان و سربازان سپاه فتح، تهیه بروشور پیرامون پدافند غیرعامل و توزیع در بین نمازگزان نماز جمعه را از جمله برنامه‌های سپاه فتح در هفته پدافند غیرعامل برشمرد.

وی ابراز داشت: به طور قطع بعد از توافق هسته‌ای نگرش دشمن نسبت به ایران اسلامی با قبل از توافق متفاوت است و ما باید هوشیار باشیم که دشمنی آمریکا با ما بیش از گذشته شده است.

قلی‌پور گفت: باید با مواضع انقلاب در بحث نفوذ نرم اقتصادی،سیاسی و فرهنگی دشمن هوشیار باشیم و مسئولان بیش از گذشته در این زمینه حساسیت داشته باشند.

معاون عملیات سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد تصریح کرد:در برنامه های عملیاتی و در بحث نفوذ امنیتی دشمنان داخلی و خارجی نگاه ویژه‌ای داریم.

وی عنوان کرد: امسال همچون سال‌های گذشته متناسب با تهدیدهای احتمالی برنامه‌های متنوعی در بحث فراخوانی،حفظ انسجام و آموزش  گردان‌ها داریم.

قلی پور افزود: رزمایش گردان های بیت‌المقدس و کوثر درهفتم وهشتم  آبان  امسال در مرحله اول درناحیه یاسوج، دنا وعشایر به استعداد هشت گردان و مرحله دوم در 21 و 22 آبان در شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، گچساران، باشت، لنده و بهمئی  اجرا می شود.

وی مأموریت اصلی گردان های بیت‌المقدس وکوثر را آمادگی برای دفاع از کوی و برزن دانست و اظهار داشت: رزمایش عملیات امداد و نجات و مردم یاری و مقابله با ناآرامی و کنترل جمعیت نیز برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این رزمایش‌ها را تخمین و ارزیابی آمادگی گردان‌ها و ارتقا توانمندی نیروهای بسیجی جهت هرگونه تهدید توسط دشمنان داخلی و خارجی عنوان کرد.

ارسال نظرات