خبرهای داغ:
حماسه 9 دی در نگارستان ایران؛

9 دی را نسل سومی‎ها رقم زدند

خبرنگار فعال گلستانی در گفت‎گو با بسیج گفت: حضور مردم با بصیرت در 9 دی، حجت را بر کسانی که خیال های خام در سر دارند، تمام می کند و مقدمات فتنه اکبر را بهم می ریزد.
کد خبر: ۸۶۱۱۶۹۸
|
۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، فریده ستایشگر در گفت‎گو با بسیج اظهار کرد: فتنه سال 88 در کنار تمامی مشکلاتی که برای کشور در داخل و سطح بین الملل ایجاد کرد یک حسن بزرگ داشت و آن بیدار شدن ملت و بصیرت افزایی بود.

وی تصریح کرد: دشمن در فتنه 88 نقشهها و برنامه های زیادی در دست داشت و همه راه‎ها را رفت تا با استفاده از برخی عوامل داخلی و خواص بی بصیرت، براندازی نظام اسلامی را رقم برند.

این خبرنگار فعال گلستانی ادامه داد: تحلیلهای دشمنان و برخی از حامیان آنها در داخل کشور، به برکت نهضت امام حسبن (ع) نادرست بود و مردم ایران بویژه جوانها و نسل سومیها پای کار آمدند تا انقلاب اسلامی را حفظ کنند.

وی یادآور شد: 9 دی ماه، سالروز حماسه ایست که مردم این کشور رقم زدند و دشمنان را ناامید کرده و اعلام نمودند تا اخر پای این نظام و انقلاب و ولایت فقیه می ایستند.

این فعال رسانه‎ای ابراز داشت:امسال 9 دی ماه حال و هوای دیگری دارد، دو انتخابات مهم و اثرگذار اسفندماه امسال برگزار می شود. از مدتها قبل عده ای روشنفکرنمای غرب زده سیاسی کار، اقدامات ساختارشکنانه خود را به صورت نرم آغاز کرده اند و به دنبال در دست گرفتن مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان هستند، حضور مردم با بصیرت در 9 دی، حجت را بر کسانی که خیال های خام در سر دارند، تمام می کند و مقدمات فتنه اکبر را بهم می ریزد.

انتهای پیام/


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار