خبرهای داغ:
«وصیت نامه شهید شهید اصغر اکبریها»

خداوندا! سعادت شهادت را نصیب من بگردان

گرچه حیات برزخی برای همه انسانها است ولی کسانی که در راه خدا به شهادت می رسند از مرحله بالا و مرتبه شدیدتری از این نوع زندگی برخوردار هستند.
کد خبر: ۸۶۲۷۳۹۵
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، گرچه حیات برزخی برای همه انسانها است ولی کسانی که در راه خدا به شهادت می رسند از مرحله بالا و مرتبه شدیدتری از این نوع زندگی برخوردار و در عالم برزخ توانایی توجه به عوالم دیگر و از جمله دنیا را دارا می باشند و لذا از احوال اهل دنیا باخبر بوده بر آنها اشراف دارند.

شهید اکبر اصغریها در 5/4/1342 در شهر قزوین به دنیا آمد و پدرش یعقوب و مادرش ربابه نام داشت تا سوم متوسطه درس خواند و پاسدار بود.

در 4/4/1360 در سردشت هنگام درگیری با نیروهای حزب دمکرات بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید، مزار این شهید بزرگوار در گلزار شهدای زادگاهش واقع است.

«وصیت نامه شهید»

من، اکبر اصغریها، در پیشگاه خداوند قادر و توانا قسم یاد می‌کنم که در جبهه جنگ تا آخرین قطره خونم و تا زمانی که نیرویی در بدن دارم، علیه دشمنان اسلام و کفار بعثی عراق مبارزه کنم تا به پیروزی کامل برسم و یا در راه خدا شهید شوم و از خداوند می خواهم تمام همسنگرانم را در جهت مبارزه علیه کفار و پیروزی اسلام، یاری کند.

خدایا و خداوندا! یاریم کن و گناهانم را ببخش و از سر تقصیراتم بگذر و سعادت شهادت را نصیب من بگردان و جان رهبرم این ابر مرد تاریخ و نائب امام زمان(عج) را در پناه خود حفظ بفرما!

بار دیگر از مادر و پدر و دوستان و برادارانم می خواهم که اگر شهید شدم خوشحال باشند و شادی کنند چون در راه خدا کشته شدم و همان طور که خداوند در قرآن آورده کسی که در راه خود کشته می‌شود مرده نیست بلکه زنده است و نزد خداوند روزی دارد.

تازبان‌های شما آزاد و بدن‌های شما سالم و اعضای تن شما نرم و آماده میدان عمل وسیع و گشاده است، مردانه بکوشید تا فرصت باقی است کار نیک انجام دهید، پیش از آن که توفان زندگی طومار شما را بپیچد فرصت‌ها همچون ابرها زود گذرند و از نظرها دور می‌شوند، از اختلاف و نفاق بپرهیزید.

خواهران و برادران عزیز! از شما می خواهم با ایمان کامل و با قاطعیت جلوی گروهک را بگیرید و نگذارید این منافقین از خدا بی خبر با کارهایشان رهبرمان را ناراحتت کنند و به امید خدا ریشه تمام گروهک ها را قطع کنید و امان نفس کشیدن به این ها ندهید.

خواهران و برادران! این را بدانید که حق پیروز است و اگر میلیون ها شهید هم بدهیم باز پیروزی از آن ما است چون خداوند پشتیبان ما است و امام زمان (عج) ما را یاری می کند.

از شما می خواهم با تشکیل جلسات قرآن و شرکت در مجالس دعای کمیل و ندبه از خداوند بخواهیم که اسلام هر چه زودتر پیروز شود و پرچم لا اله اله الله در سرتاسر جهان برافراشته شود.

خدا دعاهای شما را مستجاب می کند چون دل‌های شما پاک است و نور ایمان و اخلاص در شما هست پس دعا را فراموش نکنید و برای سلامتی امام زمان و نائب عالی قدرش امام امت دعا کنید.

از خانواده ام می‌خواهم خوشحال باشند از این که فرزندشان در راه خدا و برای اسلام شهید شد و نیز در مقابل مشکلات صبر و استقامت داشته باشید.

اکبر اصغریها

14/4/1360

ارسال نظرات
پر بیننده ها