خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

وظیفه سپاه بیان معیارهای فرد اصلح بر اساس بیانات رهبری است

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به انتخابات گفت: وظیفه سپاه بیان معیارهای فرد اصلح بر اساس بیانات مقام معظم رهبری است که این مأموریت نیز با حضور در بین بسیجیان در حال پیگیری و انجام است.
کد خبر: ۸۶۳۹۵۲۶
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، مجمع بسیج شهرستان نهاوند  بعد از ظهر امروزبا حضور فرمانده سپاه ناحیه نهاوند، امام جمعه شهرستان، رئیس و اعضای کارگروه‌ها و مسئولین دستگاه‌های این شهرستان در محل دارالقرآن کانون بسیج سپاه ناحیه نهاوند برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در این مجمع اظهار داشت: مجمع بسیج شهرستان نهاوند با 6 کار گروه اجتماعی، فرهنگی، تربیتی، دفاعی، امنیتی و اقتصادی از ابتدای سال شروع به فعالیت کرده و هر کارگروه تاکنون 30 جلسه برگزار کرده‌اند.

سرهنگ کامران کریمی با بیان اینکه هر کارگروه به بررسی آسیب‌های مربوط به قشر خود پرداخته است، افزود: نتیجه کار کارگروه‌ها در دو مجمع مورد بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: نخستین مجمع در نیمه نخست امسال به بحث آسیب‌های ماهواره و راهکارهای مقابه با آن پرداخت و مجمع دوم که امروز در حال بررسی است به راهکارهای اجرایی منویات مقام معظم رهبری در حوزه مسائل سیاسی و انتخابات اختصاص دارد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه در این راستا دو کارگروه فرهنگی و اجتماعی راهکارهایی پیشنهاد داده‌اند، تصریح کرد: در این مجمع این راهکارها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به بحث انتخابات ادامه داد: برابر ماده 16 قانون انتخابات کشوری سپاه و بسیج حق ورود به عرصه انتخابات را ندارد و تنها قشر بازنشستگان سپاه هستند که هیچ منع قانونی برای ورود به عرصه انتخابات ندارند.

کریمی با بیان اینکه در بحث انتخابات برای سپاه و بسیج 3 لایه تعریف شده است، گفت: لایه قبل از انتخابات که تا روز هفتم اسفند ماه را شامل می‌شود که در این لایه وظیفه اصلی سپاه و بسیج تبلیغات برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است که این ماموریت با حضور در بین بسیجیان، حلقه‌های صالحین، پایگاه‌های مقاومت و در گروه هدف به خوبی انجام می‌گیرد.

وی ادامه داد: در لایه دوم نیز وظیفه سپاه بیان معیارهای فرد اصلح بر اساس بیانات مقام معظم رهبری است که این مأموریت نیز با حضور در بین بسیجیان در حال پیگیری و انجام است.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند ابراز داشت: لایه سوم مربوط به بعد از انتخابات است که در واقع شروع ماموریت سپاه و بسیج است که اگر کسانی بخواهند به طرفداری از کاندیدای مورد نظر خود که موفق به کسب آرا برتر نشده دست به تجمع و تحصن بزنند و اموال دولت و ملت را به خطر بیندازند سپاه با قدرت و شدت ورود پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات