فرمانده سپاه امام رضا(ع):

روحیه جهادی باید با مبانی اعتقادی و معنوی تقویت شود

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: کار جهادی روحیه جهادی می‌طلبد و باید روحیه جهادی با مبانی اعتقادی و معنوی تقویت شود و در عمل و میدان خود را نشان دهد.
کد خبر: ۸۶۵۴۵۵۰
|
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سردار یعقوبعلی نظری صبح امروز در جلسه انس و الفت ویژه نیروهای پایور ستاد سپاه امام رضا(ع) در نمازخانه پادگان شهید کاوه اظهار داشت: سپاه هیچگاه تعطیل نبوده و نیست، سپاه کارش با دشمنان انقلاب اسلامی حالت قرارگاهی است لذا قرارگاه هیچ وقت تعطیل نیست و حالت رکود ندارد.

وی بیان داشت: این جلسه با هدف انرژی بخشی و ایجاد تحول مضاعف برای عزم راسخ در اجرای ماموریت‌های محوله برگزار شده است.

نظری در ادامه افزود: سپاه باید و حتما در تراز انقلاب اسلامی که در فرمایشات امام راحل و رهبری معظم انقلاب آمده است درآید؛ اگر انقلاب رشد و بالندگی دارد و در سپاه همه باید نقش پیش برندگی و جلوداری خود را معنا بخشند چرا که این نهاد مقدس هرجا ورود پیدا کرده توفیقات فوق العاده ای در گستره مرز‌های جغرافیایی داخلی و خارجی داشته است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) روحیه جهادی و حرکت انقلابی سپاه را تجلی این نهاد مقدس و حرکت پاسداری دانست و گفت: پاسداران باید جامع نگر در موضوع و عملکرد و نیز وسعت نظر در همه بخش‌ها باشند همانطور کهبه زندگی فردی اهمیت قائلیم باید در عرصه تشکیلات و اجتماع هم حساس باشیم که البته در سپاه این وجوه زندگی فردی، سازمانی و اجتماعی قابل تفکیک از هم نیستند از طرفی اهمیت لباس سپاه و وظیفه  و رسالت سنگین پاسداری را باید همیشه در نظر داشته باشیم.

وی ابراز داشت: همانطور که سپاه در حالت درخشندگی در سطح کشور است باید سپاه امام رضا(ع) نیز حائز بالاترین رتبه در بین سپاه‌‌ه‌ای استانی باشد؛ ما ظرفیت و توان بسیار بالایی از همه لحاظ داریم و باید تلاش کنیم به فعلیت برسیم و حرکت جهادی صورت گرفته در همین ایام ابتدایی سال و اقدامات جهادی صورت گرفته در حاشیه شهر مشهد موید این مطلب است.

نظری در پایان سخنان خود اظهار داشت: کار جهادی روحیه جهادی می‌طلبد و باید روحیه جهادی با مبانی اعتقادی و معنوی تقویت شود و در عمل و میدان خود را نشان دهد و شان ما شان خدمت، پاسداری، کار و تلاش است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها