کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل عنوان کرد

القای دوقطبی بودن دولت با سپاه و نظام؛ ترفند جدید دشمن

یک کارشناس مسائل سیاسی و بین الملل دوقطبی بودن دولت با سپاه و دولت با نظام را ترفند جدید دشمن دانست و گفت: رسانه‌های بیگانه با رصد کردن اتفاقاتی همچون آزمایش های موشکی ایران، اعزام نیروی انسانی به منطقه سوریه و... به دنبال اختلاف افکنی بین مسلمانان هستند.
کد خبر: ۸۶۶۰۵۴۷
|
۲۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، امیر حسین یزدان پناه عصر امروز در نشست «بزم اندیشه» با موضوع «بررسی سطوح تمرکز رسانه های بیگانه در رابطه با اوضاع ایران بعد از انتخابات» در سالن اجتماعات موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی اظهار کرد: امروز رسانه های بیگانه اتفاقات داخلی ایران را مهمترین عامل تنش و پایداری تحریم ها علیه ایران معرفی می کنند.

وی القای دوقطبی بودن دولت با سپاه و دولت با نظام را ترفند جدید دشمن دانست و گفت: رسانه‌های بیگانه با رصد کردن اتفاقاتی همچون آزمایش های موشکی ایران، اعزام نیروی انسانی به منطقه سوریه و... به دنبال اختلاف افکنی بین مسلمانان هستند.

این کارشناس سیاسی ابراز داشت: امروز پیشرفت ایران اسلامی یک تهدید جدی برای استکبار جهانی است، چرا که استکبار پیشرفت جمهوری اسلامی ایران را مانعی برای رسیدن به منافع خودش تلقی می کند.

وی ابراز داشت: پایبندی مردم به عقاید دینی و تبعیت از ولایت فقیه باعث ترس دشمنان می شود و به همین دلیل با سنگ اندازی می خواهند جلوی پیشرفت ما را بگیرند و در عرصه های مختلف سیاسی و اقتصادی به دنبال رسیدن به اهداف شوم خودشان هستند.

یزدان پناه با اشاره به اینکه برای آمریکائی ها تحریم هدف نیست بلکه آنان به دنبال براندازی نظام اسلامی و حاکمیت دینی هستند، خاطر نشان کرد: امروز وظیفه سنگینی از جانب خداوند به مردم ایران محول شده است، و آن حفاظت از بزرگترین و با شکوهترین انقلاب اسلامی تاریخ است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها