خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عقیدتی برگزار شد:

دیدار با خانواده شهیدان بهرامی و کریمی

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج دیدار و سرکشی از خانواده شهید حسن بهرامی و کریمی توسط مسئولان سپاه ناحیه گرگان انجام شد.
کد خبر: ۸۶۶۸۷۲۳
|
۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان ؛ به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج دیدار و سرکشی از خانواده شهید حسن بهرامی و شهید وهب کریمی توسط مسئولان سپاه ناحیه گرگان برگزار شد.
در این مراسم حجت الاسلام غفور حاجی نجفی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گرگان اظهار کرد: شهدا اهل طاعت و بندگی خدا بودند و توانستند در مسیر الهی موفق باشند.
در ادامه همسر شهید بهرامی با اشاره به ویژگی های شهید بهرامی اذعان کرد : شهید حسن بهرامی مسئول پرسنلی سپاه گرگان بود که در تاریخ 28 فروردین ماه 65 در عملیات والفجر هشت به شهادت رسید و وی اهل عبادت و مرد با ایمانی بود.
گفتنی است در ادامه این مراسم حجت الاسلام حاجی نجفی خطاب به تنها یادگار شهید بهرامی گفت : فرزندان برای والدین ثروت معنوی هستند و باید در مسیر پدر خویش گام بردارند.
پس از دیدار با خانواده شهید بهرامی حجت الاسلام حاجی نجفی و همراهان در منزل فرزند شهید عبدالوهب کریمی حضور یافتند.
در این دیدار نیز رمضانعلی کریمی که از بازنشستگان سپاه پاسداران نیز می باشد در وصف پدر خویش بیان کرد: پدرم پیرو خط امام و ولایت بود و همیشه آرزوی شهادت داشت و به آرزوی خودش نیز رسید.
در این دیدار حجت الاسلام حاجی نجفی اذعان داشت : حضور در خانه خانواده شهدا به ما احساس آرامش می دهد و به ما توان مضاعفی می دهد برای انجام امور.
گفتنی است شهید عبدالوهاب کریمی در جزیره مجنون در حال قرائت اذان به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.
این دیدار به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و به همت عقیدتی سپاه ناحیه گرگان برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها