خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف استان سمنان خبر داد

ارسال 2 تریلر اقلام خوراکی برای زائران اربعین حسینی در مرز مهران/ 20 هزار بطری آب آشامیدنی در چذابه توزیع می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از ارسال دو تریلر اقلام خوراکی برای زائران اربعین حسینی در مرز مهران خبر داد و گفت: 20 هزار بطری آب آشامیدنی نیز در چذابه توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۰۰۱۴
|
۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی امروز همزمان با اربعین حسینی اظهار داشت: دو تریلر از اقلام خوراکی که اهدایی خیرین استان سمنان بود، به همت اوقاف و امور خیریه استان سمنان بین زائران حسینی در مهران توزیع شد.

وی تصریح کرد: این محموله‌ها شامل سیب زمینی، تخم مرغ، برنج، پسته، روغن، سیب درختی، شیرمال و ... بود که به موکب امامزاده علی ابن جعفر (ع) در مرز مهران اعزام شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان افزود:‌ طبق ابلاغ سازمان اوقاف و امور خیریه، موکب امامزاده علی ابن جعفر (ع) توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه قم برپا شده و سمنان به عنوان استان معین، وظیفه پشتیبانی از موکب را بر عهده دارد.

واحدی بیان کرد: همچنین 20 هزار بطری آب آشامیدنی به وسیله یه دستگاه خودروی سنگین به مرز چذابه جهت استفاده زائران ارسال شده است.

وی تصریح کرد: این کمک‌ها از محل هدایای خیرین و موقوفات مرتبط با خدمات‌رسانی به زائران حسینی که در استان سمنان وجود دارد، تهیه و بین زائران حسینی توزیع شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان همچنین با اشاره به اینکه فعالیت‌های خوبی در راستای فرهنگ‌سازی قیام حسینی در جامعه صورت گرفته است، برگزاری اجتماع میلیونی زائران اربعین در کربلای معلی را یکی از این تلاش‌ها دانست.

واحدی با اشاره به اعمال روز اربعین که مومنان باید بدان توجه داشته باشند، گفت: زیارت امام حسین (ع) و زیارت اربعین از اعمال چهلمین روز شهادت امام حسین (ع) بوده که باید بدان به خوبی توجه داشت.

وی تصریح کرد: زیارت اربعین در جای جای کلام خود، بر دشمن شناسی و امام شناسی تأکید دارد و از این‌رو، می‌تواند ادامه‌بخش برنامه‌های بصیرت‌دهی عاشورایی محسوب شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار