خبرهای داغ:
اخبار ورزشی شهرستان شاهرود

از نایب قهرمانی تیم دارت بانوان تادرخشش تیم ایروبیک درآب بانوان درمسابقات کشوری

تیم استان سمنان نایب قهرمان مسابقات دارت بانوان قهرمانی کشور در شهرستان شاهرود شد/ درخشش تیم ایروبیک در آب بانوان شاهرود در مسابقات کشوری
کد خبر: ۸۸۱۱۹۶۹
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، مجید محمدی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شاهرود گفت:مسابقات دارت قهرمانی کشور بانوان در شاهرود با قهرمانی تیم استان سمنان به پایان رسید.

وی افزود: سیزدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور بانوان در شهرستان شاهرود با شرکت 110 ورزشکار از 19 استان کشور به مدت دو روز در خانه دارت شاهرود برگزار و با قهرمانی تیم مازندران و نایب قهرمانی تیم سمنان به پایان رسید و تیم البرز به مقام سوم دست یافت.

محمدی خاطر نشان کرد: در مسابقات انفرادی طاهره یدالله زاده از مازندران، سحر نوچیان از تهران و طاهره عیدی از فارس و صدیقه یدالله زاده از مازنداران سوم مشترک را بدست آوردند و در مسابقات دوبل تیمی مهشاد و عسل عوض زاده از استان سمنان(شهرستان گرمسار) قهرمان کشور شدند و تیم البرز نایب قهرمان و تیم های اصفهان و تهران مقام سوم مشترک را بدست آوردند.

درخشش تیم ایروبیک در آب شاهرود در مسابقات کشوری

محمدی با اشاره به حضور تیم ایروبیک در آب کات شاهرود در مسابقات قهرمانی کشور بیان کرد: این مسابقات در تهران با حضور 14 تیم به مدت دو روز برگزار شد و تیم کات شاهرود موفق به کسب چهار مدال طلا و يك نقره و دو برنز شدند، که اعضای تیم عبارتند از: خادمی، آشوری، میرزایی، جامعی، اویس قرنی، عامری و مربی: الهام نبئی و سرپرست:پارسا و سرپرست و داور: سارا امیر عبداللهیان این تیم را تشکیل می دادند.

کسب مقام سوم مشترک تیم والیبال نشسته شاهرود در دور مقدماتی لیگ دسته 1

محمدی ادامه داد: تیم والیبال نشسته هیأت جانبازان و معلولین شهرستان شاهرود به عنوان تنها نماینده استان سمنان در لیگ دسته 1 کشور در دور مقدماتی به مدت 3 روز به مصاف رقبای خود در گرگان رفت و در پایان رقابت با 5 تیم دیگر در اتفاقی نادر مشترکاً با تیم گچساران سوم شدند و به دور بعد صعود کردند.

وی با اشاره به اعضا تیم عنوان کرد: اعضای تیم شاهرود عبارتند از: علی درویشی (مربی)، حسین قنبریان، رئوف مطهری نژاد، محمدنصرتی، امیرحسین مشکی، حبیب ا... علیخانی (سرپرست)، حسین چوپانزاده، مجیدعجم، حسین خواجه پور، رمضان عجم، حسن منصوریان (کاپیتان)، هادی قره خانی، ابوالقاسم رامش خواه هستند.

دور دوم لیگ برتر بدمینتون و کسب مقام دوم تیم شاهرود

رئیس اداره ورزش و جوانان اظهار کرد: تیم هیات بدمینتون شاهرود در دور دوم مسابقات بدمینتون لیگ برتر بانوان کشور به مقام دوم دست یافت.

وی با اشاره به میزبانی اردوی تیم های ملی بانوان بدمینتون در شاهرود گفت: هیات بدمینتون شاهرود میزبان اردوی آمادگی تیم های ملی بانوان در دو رده بزرگسالان و نوجوانان جهت حضور در مسابقات بین المللی دهه فجر در تاریخ ۱۱/۳ لغایت۱۱/۸ در آکادمی بدمینتون خواهد بود.

محمدی با اشاره به اعضای شاهرودی حاضر در تیم ملی بدمینتون افزود: خانم های شاهرودی عضو تیم ملی بدمینتون عبارتند از صفورا زمانلو، پگاه کامرانی، النازفیض منش، فاطمه سروقدی و طراوت علینژاد هستند و مربیان خانم ها رضوی از شاهرود و مهدوی و فائزی از تهران هستند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار