کد خبر: ۸۸۲۴۸۵۳
|
۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
علی محمد حسینی شهردار سی سخت ضمن گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: اگر رویداد بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی نبود قطعا روند شتابان محرومیت زدایی در مناطق محروم وجود نداشت و به همین خاطر باید شکرگزار باشیم.
 
شهردار سی سخت در ابتدای سخنان خود در جمع خبرنگاران به اقدامات و برنامه های یک سال گذشته خود اشاره کرد و تدوین برنامه پنج ساله و سند چشم انداز 20 ساله شهر سی سخت را یکی از برنامه های در دست اقدام شهرداری عنوان کرد و افزود: طرح مطالعاتی این پروژه در دست اجرا است.
 
محمد حسینی تکمیل جدول گذاری بلوار کمربندی و جدول گذاری خیابان ولی عصر و آرامستان سی سخت را از دیگر اقدامات عمرانی خود طی یک سال گذشته عنوان کرد و افزود:این پروژه با اعتبار 900 میلیون ریال اجرایی شد که با مساعد شدن وضعیت جوی عملیات عمرانی در این بخش نیز ادامه پیدا می کند.
 
شهردار سی سخت اجرای فاز دوم مجتمع اقامتی شهر سی سخت در زمینی به مساحت هشت هکتار با اعتبار بیست میلیارد ریال را از دیگر پروژه های در دست اجرا در شهرداری سی سخت عنوان کرد و افزود:این پروژه از طریق درآمدهای شهرداری که شامل تکمیل سوییت های اقامتی به تعداد 30 سوییت و هفتاد آلاچیق است حسب نیاز شهرداری و کمبود زیرساختها در ایام پیک گردشگری مورد استفاده قرار میگیرد.
 
ساماندهی و محوطه سازی آرامستان سی سخت یکی دیگر از اقدامات در دست شهرداری سی سخت با اعتبار 300 میلیون ریال بود که شهردار سی سخت از آن سخن به میان آورد.
 
محمد حسینی وصول عوارض پسماند برای روند مشارکت مردم در امور شهری را از دیگر اقدامات در دست شهرداری سی سخت عنوان کرد.
 
شهردار سی سخت در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شهرداری سی سخت از سال 1392 پیگیر وصول مطالبات 55 میلیارد ریالی مطالبات خود از ادارات شهرستان بوده گفت: طی مدت اخیر حدود 1 میلیارد ریال از این طلبات وصول شده است.
 
وی تصریح کرد:بزرگترین بدهکار شهرداری سی سخت سازمان نوسازی با 18 میلیارد ریال بدهی است که با طرح شکایت قضایی پیگیر وصول هستیم.
 
شهردار سی سخت در بخش دیگری از سخنان خود بدهی شهرداری از کارکنان این دستگاه از سال 92 تا کنون را معادل 12 ماه حقوق معوق عنوان کرد و ابراز کرد: در مدت حضور بنده به عنوان شهردار سی سخت هر یک ماه تا چهل روز یک بار پرداختی حقوق داشتیم.
 
شهردار سی سخت تصویه 3 میلیارد و 500 میلیون ریال از بدهی های شهرداری در مدت یک سال حضور خود در شهرداری را از دیگر اقدامات برای خود عنوان کرد و خاطر نشان کرد: حدود 4 میلیارد ریال از بدهی های عمرانی شهرداری در قالب استاد خزانه در آینده ای نزدیک تصویه می شود.
 
محمد حسینی خاطر نشان کرد:طی یک سال گذشته تا کنون تعداد 61 فقره پروانه صادر و 84 پرونده نیز در کمیسیون ماده 100 مطرح شد که 44 مورد منجر به صدور رای شد.
 
وی با بیان اینکه مجموعه نقلیه شهرداری از پایان سال 94 و در سال 95 حدود 700 میلیون ریال درآمد داشته است از اجرای پروژه آسفالت معابر با اعتبار 2 میلیارد ریال خبر داد و افزود:با گرم شدن هوا سنگ فرش معابر مرکز شهر نیز با اعتبار 2 میلیارد ریال در دستور کار قرار خواهد گرفت.
 
اجرای محوطه سازی تپه نور الشهدای سی سخت جهت اسکان و احداث مجموعه فرهنگی و تفریحی ،انجام مطالعات پارک ضلع شرقی نسه کوه سی سخت ،پروژه کاشت گل محمدی در وسعت 60 هکتار برخی از اقدامات و برنامه های پیش روی شهرداری سی سخت در سال جاری است که محمد حسینی در جمع اصحاب رسانه از آن سخن گفت.
 
سرنوشت کارخانه سنگ شکن سی سخت یکی از سوالات خبرنگاران از شهردار سی سخت بود که به گفته محمد حسینی این طرح از اویل سال 92 به بهره برداری رسید و به خاطر عدم انجام تعهدات بخش خصوصی بعد از مدت کوتاهی تعطیل شد.
 
وی با بیان اینکه دستگاههای این مجموعه مستهلک شده و کسی راغب به در اختیار قرار گرفتن دستگاههای این مجموعه نیست افزود:قرار است با همکاری سازمان همیاری شهرداری ها تجهیزات این مجموعه به معدن جدیدی منتقل شود و کار از سر گرفته شود.
ارسال نظرات