راوی راهیان نور اعزامی از آذربایجان غربی گفت: ما زنده به سرمایه های فرهنگی و سرمایه های اصیل و اعتقادی مان هستیم، اگر لطمه ای به این سرمایه ها وارد شود اساسا زندگی ما پوچ و بی هدف خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۴۰۱۳۵
|
۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، اسکندر علی پور افزود: استمرار و احیای حرکت های معنوی امثال راهیان نور قدر شناسی سرمایه های نظام اسلامی است که فراموش کردن آن زیان های جبران ناپذیری به فرهنگ جامعه وارد خواهد کرد.

علی پور ادامه داد: مثل فراموشی ارزش ها مثل باغی است که کسی مدتها زحمت کشیده باشد و آبادش کرده باشد در یک لحظه فراموشش بکند و به خشکسالی و ویرانگی تبدیل نمایید.

رزمنده دفاع مقدس خاطر نشان کرد: زنده بودن و حیات فرهنگی جامعه ما به محافظت از این سرمایه اعتقادی و سرمایه دینی بستگی دارد.

وی تصریح کرد: هر ملتی زندگی و حیاتش بستگی به محافظت و حراست از دستاورد های اعتقادی و فرهنگی خود دارد و مسلما دشمن هم در این زمینه فعال بوده و از هیچ اقدامی برای ضربه زدن به ارزش های فرهنگی جامعه دریغ نخواهد کرد.

رزمنده دفاع مقدس افزود: نوک پیکان حرکت دشمن قطعا حمله به خاکریزهای اول فرهنگی ماست آن هم عبارت است از گرفتن اعتقادات به عنوان استراتژی مردم ایران اسلامی در مقابله با تهدیدات فرهنگی است.

وی گفت: استراتژی های دشمن امروزه بر این باورند که در جنگ سخت نمی توانند ملت ما را از پای درآورند لذا با هدف گذاری باور هایی که برای زنان اسلامی ما در قالب حجاب اسلامی تصویر شده است مورد خدشه قرار خواهند داد و کار به آنجایی خواهد رسید که خودمان عامل نفوذی دشمن در خانمه هایمان خواهیم بود.

اسکندر علی پور خاطر نشان کرد: حرکت های راهیان نور بیانگر این است که هجوم سیل جمعیت برای زیارت یادمان ها نشانگر این است که تا چه اندازه این جنگ در تلالو و تجلی افکار نورانی اثر داشته و مطمئن هستیم که شکوفاتر نیز خواهد شد .

ارسال نظرات