خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رزن خبر داد

اعطای 35 میلیارد ریال به بسیجیان شهرستان رزن

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رزن از پرداخت 35 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال برای 250 نفر توسط بسیج سازندگی رزن خبر داد.
کد خبر: ۸۸۵۷۳۱۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۶
مهدی زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن اظهار داشت: ۱۷ اردیبهشت به دستور رهبر معظم انقلاب بسیج سازندگی از زیر مجموعه نیروی مقاومت بسیج برای ورود به عرصه محرومیت زدایی و سازندگی در روستاها و مناطق محرومی که دولت در آن ورود نکرده، تشکیل شد.

وی افزود: بسیج سازندگی با سازماندهی جوانان بسیجی برای خدمات‌رسانی به مردم مظلوم مناطق کمتر توسعه یافته در زمینه‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، بهداشتی، تربیتی، اخلاقی و... اقدام کرده که با روحیه بالا در قالب گروه‌های جهادی متشکل از تمام اقشار بسیج فعالیت می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رزن بیان کرد:‌ بسیج سازندگی سپاه ناحیه رزن نیز همانند دیگر مناطق کشور این تشکل را سازماندهی کرده و تاکنون نیز گروه‌های جهادی بسیاری در عرصه‌های مختلف فعالیت کرده‌اند که در سال گذشته حدود ۳۴ گروه جهادی تشکیل و فعالیت کرده است.

وی اظهار داشت:‌ افتخار جوانان گروه‌های جهادی در این تشکل آن است که به فرموده فرمانده معظم کل قوا توانسته‌اند در این ۱۷ سال گذشته به مناطقی وارد شوند که از هر لحاظ دارای محرومیت بوده و از مناطق کم برخوردار شهرستان بشمار می‌روند.

زارعی افزود:‌ روستاهای بسیار زیادی در شهرستان وجود دارد که هنوز هم از نعمت خدادادی آب شرب بهره‌مند نیستند و از وجود راه ارتباطی مناسب با مرکز، بخش و شهرستان محروم هستند و توجهی از سوی دولتمردان به آنان نشده و کمک ومساعدت خیرین و مسؤلین را می طلبد تا به یاری مردم مظلوم و روستاهای محروم شهرستان بدون در نظر گرفتن جناح ها وگروه‌های سیاسی بپردازند.

وی ادامه داد: حدود ۴ سال است که بسیج سازندگی رزن در زمینه اشتغال و تولید و نیز تأمین امنیت غذایی مردم عزیز از طریق پرداخت تسهیلات اقتصاد مقاومتی به دستور رهبر معظم انقلاب عملاً و میدانی فعالیت خود را آغاز کرده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رزن عنوان کرد: در این مدت بسیج سازندگی رزن توانسته بیش از ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات به جویندگان کار و تولیدکنندگان پرداخت کند و با این مبلغ برای بیش از۲۵۰ نفر به صورت مستقیم و پایدار شغل ایجاد کند.

وی در پایان ضمن تبریک هفته بسیج سازندگی به تمام جهاگران و فعالان بخش اقتصاد مقاومتی بیان کرد:‌ امید داریم در راستای ایجاد شغل برای جوانان این مرز و بوم و حمایت از تولیدکنندگان مشاغل کوچک و خانگی و نیز برای زدودن بخشی از غبار محرومیت از چهره مناطق محروم شهرستان رزن به کمک دولت شتافته و دل رهبر را شاد کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات