فرمانده سپاه ناحیه همدان:

حضور حداکثری مایه ابهت و اقتدار نظام است

فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: حضور حداکثری مایه ابهت و اقتدار نظام است و هر اندازه این حضور بیشتر باشد در اصل رأی به انقلاب و تایید مجدد نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۸۶۱۰۶۳
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
حضور حداکثری مایه ابهت و اقتدار نظام استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ حسن برزگر در نشست روشنگری در جمع فرمانده پایگاه های حوزه حضرت زهرا(س) سپاه ناحیه همدان با تاکید بر روشنگری و بصیرت افزایی افراد در عرصه انتخابات اظهار داشت: بصیرت لازمه همیشگی جامعه اسلامی است.

وی با بیان اینکه در زمینه انتخابات و حضور گسترده مردم همراه با بصیرت و آگاهی، بسیجیان مسئولیت سنگینی بر دوش دارند، افزود: افراد با بصیرت، نخبه و اهل تفکر که شناخت و آگاهی بیشتری دارند به طور قطع این مسئولیت شرعی را بر دوش دارند تا با تبیین معیارها و شاخص های عظمای ولایت در عرصه انتخابات به روشنگری بپردازند.

فرمانده سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: بسیج در عرصه انتخابات با روشنگری عمل می‌کند و هیچ گاه به شکل مصداقی اقدامی انجام نمی دهد.

وی گفت: تصمیم‌گیری به طور قطع با خود مردم است و آنچنان بصیر هستند که تشخیص دهند فردی را انتخاب کنند تا به نفع اسلام، نظام، جمهوری اسلامی و شایسته این ملت گرانقدر باشد.

سرهنگ برزگر با بیان اینکه مردم باید بر اساس معیارها و ملاک‌هایی که مقام عظمای ولایت تبیین فرمودند کاندیدای اصلح را انتخاب کنند، تصریح کرد: بر این مبنا باید فردی را انتخاب کرد که ساده زیست، انقلابی، مومن، کارآمد، باتقوا، دارای روحیه جهادی، شجاع و متعهد به آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه ولایت مداری از مهمترین ویژگی‌های کاندیدای اصلح است، تاکید کرد: باید فردی را انتخاب کرد که از ولایت فقیه تبعیت عملی داشته باشد، چرا که در این صورت می تواند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از تمام مشکلات نجات دهد.

فرمانده سپاه ناحیه همدان ضمن دعوت از حضور مردم در انتخابات به اهمیت این حضور پرداخت و یادآور شد: حضور حداکثری مایه ابهت و اقتدار نظام است و هر اندازه این حضور بیشتر باشد در اصل رأی به انقلاب و تایید مجدد نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی با تاکید بر اینکه با حضور در انتخابات تکلیف بر دوش همه افراد جامعه است تا اتحاد و انسجام را به منصه ظهور برسانند، اظهار داشت: به طور قطع مردم در 29 اردیبهشت می‌آیند و حمایت خود را نشان خواهند داد.

برزگر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری با بیان اینکه عدم حضور مردم در انتخابات دشمن را دچار اشتباه محاسباتی می کند، خاطرنشان کرد: دشمن به دنبال فرصت است تا به نظام مقدس ضربه وارد کند بنابراین باید با حضور حداکثری و انتخاب اصلح دشمن را نا امید کرد.

حضور حداکثری مایه ابهت و اقتدار نظام است 

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار