خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان همدان خبر داد

شناسایی و فیلتر ۸۰۰ کانال و شبکه مجازی در استان همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از شناسایی و فیلتر ۸۰۰ کانال و شبکه مجازی در استان همدان که با هدف تضعیف باورهای دینی مردم تشکیل شده بود، خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۲۹۶۸
|
۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸

شناسایی و فیلتر ۸۰۰ کانال و شبکه مجازی در استان همدانبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان رزن وضعیت امنیت شهرستان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با مشارکت مردم بیش از ۷۰ درصد جرائم قابل کنترل است که خوشبختانه در شهرستان رزن کمترین جرائم به وقوع می پیوندد.

وی عنوان کرد: متدین بودن مردم شهرستان رزن در کنار تلاش ها موجب شده تا با توجه به اینکه ۶.۲ درصد جمعیت استان همدان در شهرستان رزن ساکن هستند میزان جرائم انجام شده پایین باشد.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه اگر به مردم آموزش داده شود و از ظرفیت مردم استفاده شود امنیت بیشتری درجامعه حاکم خواهد شد، گفت: اعمال قانون و جریمه رانندگی همه در راستای کاهش بروز تصادفات است.

سردار کامرانی صالح بروز تصادفات را باعث ایجاد مشکلات اقتصادی و روحی روانی جبران ناپذیری برای خانواده ها عنوان کرد و گفت: باید با مشارکت مردم تصادفات را تاحد زیادی کاهش داد.

وی با بیان اینکه هر کشوری باید ۴ مولفه مهم قدرت را داشته باشد تا کسی نتواند به آن تعرض کند، افزود: یکی از آن مولفه ها قدرت بازدارندگی است که در این حوزه با ایثارگری ها و مجاهدت توانستیم به مرحله ای دست یابیم که دشمن قدرت جسارت و تعرض به کشور ما را نداشته باشد.  

وی دومین مولفه را مولفه علمی برشمرد و اضافه کرد: ایران از معدود کشورهایی است که در تولیدات علمی و حوزه های دانش بنیان در رده های دوم و سوم و در برخی موارد در رده های نخست دنیا قرار گرفته است.  

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه مولفه دیگر، حوزه اقتصاد است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری نسخه آن را در قالب اقتصاد مقاومتی به مسئولین و مدیران کشور ارائه کردند.

وی یادآور شد: اگر می خواهیم در این حوزه نیز همچون مولفه های بازدارندگی و علمی موفق شویم باید طبق فرمایش رهبری و در قالب نسخه ایشان گام های موثری برداریم ودر راستای اجرای سیاست های اقتصادمقاومتی قدم برداریم.

وی با بیان اینکه یکی از مولفه های مهم دیگر حوزه فرهنگی است که شاید حوزه فرهنگی از مولفه های سخت تر و پیچیده تر باشد، اظهارداشت: دشمنان در این دو حوزه سرمایه‌گذاری های بسیاری انجام داده اند و امروز نیز دشمن نوک پیکان خود را به سمت حوزه فرهنگ نشانه گرفته تا بلکه مردم را از نظام و اعتقادات و باورهای دینی خود سرد کند.

سردار کامرانی صالح عنوان کرد: باید در حوزه های فرهنگی از شبکه های اجتماعی و آی تی که اجتناب ناپذیر است استفاده کنیم و نحوه صحیح استفاده از آن ها را آموزش دهیم.

وی ادامه داد: خانواده ها به علت اینکه آموزش ندیده اند تمام اطلاعات فردی و شخصی خود را در گوشی نگهداری می کنند که می تواند مشکل ساز شود اما آگاه سازی و آموزش همگانی در این زمینه بسیاری از مشکلات در حوزه آی تی را کم می کند.

سردار بخشعلی کامرانی صالح اظهار داشت: دشمنان در حوزه فرهنگی فعالیت های زیادی دارند به طوری که در استان همدان در این مدت کوتاه بیش از ۸۰۰ کانال و شبکه اجتماعی که روی باورهای دینی و انحرافات اخلاقی فعالیت می کردند شناسایی و با آنها برخورد و فیلتر شد.  

وی گفت: یکی از معضلاتی که از چند سال قبل در شهرستان رزن رواج داشت ایجاد بدعت در عزاداری ها بوده که با فرهنگسازی و تلاش های صورت گرفته امسال این قضیه کاهش چشمگیری داشته است.

وی اضافه کرد: این کاهش بدعت ها جای قدردانی دارد چرا که دشمنان می خواهند چهره شیعیان را در دنیا خشن نشان دهند.  

کامرانی صالح با بیان اینکه امروز در حوزه امنیت ظرفیت های متعددی وجود دارد، گفت:با توجه به پیچیدگی هایی که در حوزه استفاده از آی تی صورت می گیرد نباید به دنبال ساخت و ساز ها و مسائل فیزیکی باشیم.  

درپایان این مراسم از زحمات سرهنگ داود علی بخشی تجلیل و سرهنگ محمد باقر سلگی به سمت  فرمانده  انتظامی شهرستان رزن منصوب شد.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات