حجت الاسلام منتشلو

حضرت زینب (س) آیینه تمام نمای بینش وبصیرت بود

مسئول نمتینده ولی فقیه در سپاه دهگلان حضرت زینب (س) را آیینه تما نمای بینش وبصریت دانست.
کد خبر: ۸۹۷۸۵۴۶
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
حجت الاسلام منتشلومسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه دهگلان درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان،  ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری (س) با برشمردن ویژگیهای شخصیتی ایشان گفت:حضرت زینب سلام الله علیها آیینه تمام نمای بینش وبصیرت بود.

وی درادامه افزود: حضرت زینب (س)در پاسداری از عفت و عصمت، سرآمد زنان و دختران روزگار بود و با الهام از پیام آسمانی قرآن و طبق آموزه ‏های مادرش، فاطمه زهراعلیها السلام، حجاب و عفت را مانند گوهری ارزشمند برای یک زن مسلمان می‏دانست و بر این باور بود که زن هنگامی به خدای خود نزدیک‏تر است که خود را از معرض دید مردان بیگانه حفظ نماید.

حجت الاسلام منتشلو اضافه کرد:زینب کبری ‏علیها السلام شخصیت شایسته ‏ای بود که درس ادب را در مکتب امامت آموخته بود و سیره و سخن پدر و مادر خود را از اعماق وجود خود پذیرفته بود. در گفتار و رفتار، صمیمی، مهربان، صادق و مؤدب بود به گونه ‏ای که زنان بسیاری در نخستین برخورد، شیفته شیوه و مجذوب اخلاق روح‏ پرور او می‏ شدند.


مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه درسپاه دهگلان خاطرنشان کرد:عقیله بنی هاشم بابینش وبصیرت سرشارخودالگویی ماندگار از شخصیت عظیم خویش به یادگار گذارد و معیارهای حرکت ارزشی و ضدارزشی را برای همیشه ترسیم کرد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات