جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در جلسه هماهنگی نمایش بزرگ فصل شیدایی از اجرای نمایش بزرگ فصل شیدایی خبر داد .
کد خبر: ۹۰۳۲۴۰۸
|
۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ سرهنگ طهماسبی در ادامه هدف از اجرای نمایش بزرگ فصل شیدایی ترویج و تبلیغ مفاهیم و آموزش های اسلامی با استفاده از ابزار هنر، تبیین و ترویج وحدت ملی در سایه روحیه ولایتمداری ،ترویج فرهنگ شهامت و شهادت در طول تاریخ شیعه ، پاسخ گویی به شبهات رایج فرقه های ضاله، معرفی شبکه های ماهواره ای معاند و ضد اسلامی، تاکید بر حقانیت مکتب تشیع در میان سایر مذاهب، شکوفایی روحیه امید و انتظار به فرج منجی عالم، تبلیغ سبک زندگی ایرانی و اسلامی، توجه به رویداد های تاثیر گذار در جریان انقلاب و دفاع مقدس هر استان با هدف ترویج و اشاعه و شناساندن آن مهم به نسل جدید و تقویت روحیه حماسی و پایداری، توجه به عملیات شاخص هر استان و جنگ آوری ها و رشادت های آن منطقه می باشد.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان؛ گفت نمایش فصل شیدایی که از آن به عنوان یکی از پر مخاطب ترین نمایش های کشور نام برده می شود، از داستان هبوط حضرت آدم تا مجاهدت های مجاهدان جنگ تحمیلی را روایت می کند.

وی در ادامه گفت: این نمایش بیش از 150 بازیگر دارد و 70نفر عوامل اجرایی و همچنین حدود 40 نفر نیز نیرو های ستادی هستند، این نمایش با حمایت سازمان هنری رسانه ای اوج بیش از دو و نیم سال در بیش از 15 استان اجرا شده است که اجرای نمایش فصل شیدایی در هر استانی متمایز می باشد و یادی از علماء و شهدای استان ،که نام آوران ایران هستند، هم در بخش های نمایش معاصر فصل شیدایی زنده می شود در بخش هایی از آن به خصوص دفاع مقدس و انقلاب ،شخصیت های شاخص و موثر در جنگ یا انقلاب هر استان بازسازی می شود.

سرهنگ طهماسبی با اشاره به اینکه استان زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی است گفت: باید این نمایش در شان استان اجرا شود و از ظرفیت های ایجاد شده بهترین استفاده و بهره برداری را نمود.

جانشین فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان؛ در ادامه افزود اجرای این نمایش کار بزرگی است لذا از تمام سازمان ها و ارگان های استان  درخواست داریم در اجرای این پروژه با تمام توان کمک کنند، در پایان این جلسه کمیته ای برای پیشبرد هر چه بهتر این پروژه تشکیل و اعضای آن مشخص شد.

 

ارسال نظرات