حجت الاسلام محمود عظمتی گفت: تبلیغ موثر باورها و فرهنگ دینی در جامعه از جایگاه مهمی برخوردار است که این امر مستلزم فعالیت هوشمندانه ی نهادهای فرهنگی می باشد.
کد خبر: ۹۰۳۵۲۳۷
|
۲۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از دلیجان ؛ حجت الاسلام محمود عظمتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلیجان در جمع اعضای بسیج جامعه زنان اندیشه و فرهنگ دینی را ساختار اصلی جامعه اسلامی عنوان کرد و اثر آن را در رفتارهای اجتماعی شهروندان را قابل توجه دانست.

عظمتی  گفت : دولت اسلامی درباره ی گناه آشکار ، باید با چاره اندیشی ، سلامت روانی شهروندان را تضمین نماید و برای برپایی شعائر الهی در جامعه برنامه داشته باشند.

وی در ادامه گفت : حجاب و عفاف از جمله احکام اسلامی و ضروریات دین و از ستون های بنیان خانواده است که سیاستگزاران اجتماعی باید برای اجرای آن برنامه ریزی کنند و هجمه ی رسانه های بیگانه برای از میان برداشتن این اصل اساسی را خنثی نمایند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلیجان خاطر نشان کرد : تبلیغ موثر باورها و فرهنگ دینی در جامعه نیز از جایگاه مهمی برخوردار است که این امر مستلزم فعالیت هوشمندانه ی نهادهای فرهنگی از جمله آموزش و پرورش ، صدا و سیما و حوزه های علمیه است.

عظمتی گام دیگر برای ترویج حجاب و عفاف را نهادینه سازی و تعمیق این موضوع دانست و گفت : بهترین روش برای نهادینه سازی باور حجاب و عفاف ، برنامه ریزی برای خانواده ها و اطلاع رسانی در زمینه ی شناخت کودک ، نیازها و ویژگی های اوست تا به این وسیله از سال های ابتدایی زندگی به فرهنگ سازی پرداخته شود.

 انتهای پیام/

ارسال نظرات