خبرهای داغ:
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان برگزاری رزمایش «میز خدمت» را در راستای تحقق اهداف ارزشی و تداوم راه شهدا دانست و گفت: این برنامه در راستای تداوم راه شهدا در خدمت به نظام و پایداری هرچه بیشتر نظام است.
کد خبر: ۹۰۶۲۱۲۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۳

رزمایش «میز خدمت» در راستای تحقق اهداف ارزشی و تداوم راه شهداستبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اسکندر صیدایی عصر امروز در مراسم افتتاحیه رزمایش «میز خدمت» به عنوان محوری از رزمایش اقتدار عاشوراییان سپاهیان حضرت محمد(ص) با اشاره به اهداف برگزاری رزمایش اظهار کرد: ابتکار بسیار مناسب فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان در خصوص برگزاری این رزمایش قابل تقدیر است که امیدواریم در تعامل هرچه بیشتر مسئولین و مدیران سطوح مختلف با مردم و همچنین زندگی مردم و رفع مشکلات اثرگذار باشد.

وی برگزاری رزمایش «میز خدمت» را در راستای تحقق اهداف ارزشی و تداوم راه شهدا دانست و عنوان کرد: این برنامه در راستای تداوم راه شهدا در خدمت به نظام و پایداری هرچه بیشتر نظام، خدمت به مردم و اجرای فرمان مقام عظمای ولایت در توجه به اقشار مختلف به خصوص اقشار آسیب پذیر جامعه که نیاز به تعامل مجموعه‌های مدیریتی دارد، است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان هفته دفاع مقدس را یادآور ایثارگری‌ها، رشادت‌ها، بینش‌ها، پایداری‌ها و ارزشگذاری تمام ایثارگران نظام دانست و بیان کرد: امیدواریم برگزاری رزمایش «میز خدمت» در راستای نیت ارزشمند ایثارگران که ولی نعمت نظام هستند، باشد تا بتوانیم در راستای اهداف آنها قدم برداریم.

وی مجموعه مدیران بسیجی دستگاه‌های اجرایی استان را مدیرانی متعهد دانست که امانت الهی مسئولیت، امروز بر روی دوش آنها است و یادآور شد: این امانت بسیار سنگینی است که باید در مقابل همه ایثارگرانی که این ایام به نام آنهاست پاسخگو باشیم.

صیدایی با اشاره به مسائل سیاسی روز با اشاره به اینکه امروز در تحلیل‌های فضای ملی و بین المللی در موقعیت بسیار حساسی قرار داریم، گفت: امروز باید مشابه جنگ تحمیلی و ایام انقلاب از یک گذر و پیچ تاریخی مهم دیگری سرفرازانه عبور کنیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز ابرقدرت جهانی با مجموعه‌ای از دست نشاندگان منطقه‌ای دست به دست هم دادند که در مقابل نظام قرار بگیرند، تصریح کرد: با این وجود در ایام مختلف به آنها ثابت شده که این نظام در اعماق وجود مردم جای دارد و پشتیبان آن ملت در همه اقشار هستند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان در همین خصوص اضافه کرد: با پشتوانه مردم، رهبری معظم و تلاش مجموعه دولتمردان و سطح مختلف مسئولین، این درخت انقلاب و این حرکت نظام تا رسیدن به اهداف والای خود پایداری کامل خود را حفظ خواهد کرد تا جایی که این انقلاب به دست حجت حق در راستای عدالت‌گستری برسد.

وی با اشاره به راهبردهای جدید دشمنان در راستای دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه دشمنان نقشه‌های شومی را برنامه‌ریزی کردند، گفت: دشمنان در خیال خام خود تصور می‌کنند، می‌توانند منابع حیاتی این کشور را هدف قرار داده، بین مردم و مسئولین فاصله ایجاد کنند و به اهداف شوم خود برسند اما نیت‌های پاک با برنامه‌ریزی‌ها و هدایت‌هایی که پشتوانه نظام است به طور قطع آنها را در رسیدن به اهداف خود ناکام خواهد گذاشت.

صیدایی عنوان کرد: باید بتوانیم آسیب‌های اجتماعی و مسائل و مشکلات محیطی، جغرافیایی و منطقه‌ای را به خوبی شناسایی کنیم و آنچه در توان داریم را به خدمت بگیرم و صادقانه با مردم رفتار کرده و خدمتگزار آنها باشیم چراکه پشتوانه نظام مردم و به خصوص قشر مومن و مستضعف هستند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری رزمایش «میز خدمت» تصریح کرد: این حرکت سنجیده و هدایت شده می‌تواند مدیران را با مسائل منطقه‌ای، محلی و کانون مسجد آشنا کرده و تبادل نظر کنیم تا بتوانیم خدماتی شایسته ارائه دهیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان با تاکید بر ارائه خدمت صادقانه و شایسته به مردم، یادآور شد: صمیمیت در خدمت صادقانه موجب می‌شود که مردم پایداری نظام را تضمین کنند.

وی با بیان اینکه دولتمردان برای شرایط مختلف در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان پیش‌بینی‌هایی انجام می‌دهند که اهداف دشمن به نتیجه نرسد، خاطرنشان کرد: در این خصوص شورای عالی هماهنگی سران قوه به تاکید رهبری تشکیل شده و جلسات خود را برگزارمی‌کند و تصمیماتی متناسب با شرایط روز اتخاذ می‌کنند تا پایداری، جهت دهی و سیاستگذاری کار به پیش رود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات