خبرهای داغ:
امام جمعه همدان با بیان اینکه دفاع مقدس نباید مختص یک هفته باشد، گفت: اگر مدافعان امنیت کشور نباشند، در تمامی عرصه‌ها دچار نا امنی و بحران می‌شویم و امروزه اقتدار ایران اسلامی مرهون دفاع و امنیت است.
کد خبر: ۹۰۶۲۷۳۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۲

اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون دفاع و امنیت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر همدان اظهار داشت: امروزه تهاجم بیگانگان در سطح جهان به ویژه خاورمیانه باعث فساد، ظلم و بدبختی شده است تا جایی که تروریست‌ها حتی در کشورهای نظیر پاکستان، افغانستان و هندوستان در حین نماز دست به کشتار مردم بی دفاع می‌زنند.

وی اضافه کرد: دفاع جانانه مدافعان کشورمان سبب شده تا امنیت در کشور پا برجا باشد و طبق رهنمود رهبر معظم انقلاب باید شکرگزار همیشگی مدافعان کیان و مردم باشیم و تکریم از این مردان غیور وظیفه همگانی است.

امام جمعه همدان با بیان اینکه دفاع مقدس نباید مختص یک هفته باشد و مردم باید همواره از مدافعان امنیت کشور تشکر کنند، افزود: اگر مدافعان امنیت کشور نباشند، در تمامی عرصه‌ها دچار نا امنی و بحران می‌شویم و امروزه اقتدار ایران اسلامی مرهون دفاع و امنیت است.

وی تاکید کرد: ارزش واقعی دفاع مقدس باید به خوبی بررسی و در بین آحاد جامعه نیز تبیین شود.

محمدی با اشاره به اینکه دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مجمع جهانی سازمان ملل به دنبال تخریب ایران بود، گفت: این اقدام وی با تمسخر کشورهای حاضر مواجه شد.

وی با بیان اینکه آمریکا مدعی است که ایران در خاورمیانه به دنبال کشورگشایی است در حالی که فقط از کشورمان دفاع می‌کنیم، عنوان کرد: ترامپ و دولتمردان آمریکایی هیچ عزت و جایگاهی در جهان ندارند و آمریکا به شیر بی یال و کوپال تبدیل شده است.

امام جمعه همدان فضای مجازی را عامل گرانی دانست و خاطرنشان کرد: شبکه‌های مجازی با دروغ پردازی و تهمت، فضای موجود را ملتهب می‌سازد و عده ای نیز می خواهند مردم را نسبت به نظام و انقلاب بدبین کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات