خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور:

بسیج موتور محرکی برای توسعه اقتصادی است

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج امروز در مسایل مربوط به محرومیت زدایی و سازندگی با بهره‌گیری از تفکر اقتصاد مقاومتی موتور محرکی است که برای توسعه اقتصادی نقش‌آفرینی می‌کند.
کد خبر: ۹۰۸۳۲۲۳
|
۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵

بسیج موتور محرکی برای توسعه اقتصادی استبه گزارش خبرگزاری بسیج از تویسرکان، سردار پاسدار نعمان غلامی در گردهمایی بزرگ بسیجیان تویسرکان در مصلی امام خمینی(ره) تویسرکان، با گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: حرکتی بزرگ در عالم رقم خورده، که برگرفته از انقلاب اسلامی ایران و تفکر بسیجی است.

وی بیان کرد: همگان بر این مطلب اذعان دارند که در انتقال تحولات و تأثیرات انقلاب و به ویژه گسترش شعار آن از نقش کلیدی بسیج نمی‌توان غافل ماند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با تأکید بر اینکه امروز بسیج به الگویی برای مستضعفان عالم تبدیل شده است، افزود: این اشاعه تفکر بسیجی در سوریه، لبنان و عراق بود که سبب شد تا مردم این کشورهای آزاده با بهره‌گیری از بسیج مردمی خود در برابر مستکبران زمان ایستادگی کنند.

وی با بیان اینکه دستاوردهای بسیج نه تنها در کشور مشاهده می‌شود بلکه الگو شدن این نهاد انقلابی برای سایر کشورها نیز دستاوردهایی ارزشمندی داشته است، تصریح کرد: اگر سوریه از سختی‌ها سربلند بیرون آمده و عراق خود را آماده عبور از گردنه‌های دشوار کرده، همه و همه به دلیل انتقال فرهنگ و تفکر بسیجی در بین مردم این کشورها است.

وی عنوان کرد: بسیج تنها یک مجموعه نظامی نیست و حضور آگاهانه بسیجیان در عرصه‌های مختلف به ویژه این روزها در عرصه‌های محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مناطق محروم زبانزد است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: بسیج امروز در مسایل مربوط به محرومیت زدایی و سازندگی با بهره‌گیری از تفکر اقتصاد مقاومتی موتور محرکی است که برای توسعه اقتصادی نقش‌آفرینی می‌کند.

سرهنگ مرتضی سیاهوشی، فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز در این مراسم گفت: بسیج در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی به ویژه خدمت‌رسانی به مردم گام‌های مؤثری برداشته است و این مهم بر کسی پوشیده نیست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات